woensdag 25 maart 2015

Shiseido Shimmering cream eye color PK224

Shiseido Shimmering cream eye color PK224
De Shimmering cream eye color bestaat al een tijdje maar voor deze lente zijn er 4 nieuwe kleuren uitgebracht waarvan PK224 er eentje is. De Shimmering cream eye color is een oogschaduw met crèmetextuur die verpakt is in een handig klein potje. Ik heb een zwak voor mooie neutrale tinten en deze kleur is heel erg multifunctioneel inzetbaar,

Als je heel subtiel werkt kan je deze peachy tint zelfs gebruiken als highlighter op je jukbeenderen maar dan moet je wel echt met lichte hand werken want de glinsterende deeltjes schitteren je tegemoet.


PK224 is een prachtige peachy tint die zorgt voor een mooie glinstering op het ooglid, ideaal als je wel een kleurtje op je oog wilt maar het liever bij subtiel houd, al is dit ook een perfecte basis voor een meer gedurfde look. De shimmering cream eye color zit bomvol pigment en prachtige lichtreflecterende deeltjes die zorgen voor een prachtige glinstering.


Over het algemeen ben ik meer van de poeders dan van de crèmetexturen maar deze eyeshadow is een uitzondering op die regel. De frisse textuur van deze oogschaduw brengt heel fijn aan (ik breng hem met een penseel aan op het ooglid waarna ik de kleur met mijn vingertoppen verder verdeel). Dit product voelt heel licht aan op het ooglid en blijft de hele dag prima zitten zonder in de plooi van mijn ooglid te kruipen.

PK225 is een mooie basiskleur voor de make-up stash, hij is erg mooi solo met een subtiele bruine eyeliner en bruine mascara maar doet ook prima dienst als basiskleur voor een heftige smokey eye, ik combineer deze tint dan het liefst met een mooie marineblauwe oogschaduw.


Naast PK225 zijn er ook nog Gr125 (platina met vleugje groen) VI226 (lavendelblauw) en BR727 (Taupe meets zilvergrijs). Shiseido is verkrijgbaar bij Shiseido salons en bij de parfumerie.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)