donderdag 19 maart 2015

Kérastase Chronologiste

Kérastase Chronologiste 
Kérastase heeft al 51 jaar know-how op het gebied van haarverzorging verzamelt en dat uit zich ook wel in de nieuwste productlanceringen. De chronologiste lijn is een superdeluxe lijn om je haar mee te verwennen, thuis en bij de kapper.


De hoofdrol in het Chronologiste gamma word vertolkt door Abyssine, een polysaccharide die in vulkanische scheuren in de Stille oceaan word gevonden. Microwieren die de meest extreme omstandigheden kunnen overleven produceren dit kostbare goedje en de laboratoria van Kérastase hebben een manier gevonden om de voordelen van deze krachtpatser zelf te creëeren. Samen met het Concentré vital de perles, een bestanddeel geïnspireerd op kaviaar, zorgt het abyssine voor een ultraluxe haarverzorging.


De Soin Gommage rénovateur is een zachte en ontgiftende scrub. Deze scrub breng je voor je shampoo aan en de scrub reinigt de hoofdhuid intens voor een luchtig en fris resultaat. De gouden gel met korreltjes toont spectaculair en vol verwachting bracht ik het product de eerste keer aan op mijn hoofdhuid. Nu heb ik nogal dik haar dus ik had verwacht meer te voelen van de korreltjes (ik houd van stevig scrubben) maar het voelt feitelijk niet anders dan een gewone shampoo. Wel voelden mijn haren na gebruik van de gommage in combinatie lekker schoon maar ook niet schoner dan wanneer ik tweemaal was met dezelfde shampoo.



De Crème régéneration is dé grande dame van de Kérastase maskers, verzorgender dan dit wordt het niet. Om je lokken te laten profiteren breng je een hoeveelheid ter grootte van 1 a 2 amandelen aan op je haar en laat je dir 5 à 10 minuutjes inwerken.

Het masker doet qua geur denken aan Chanel Coco mademoiselle, flirty en een tikje Oosters. Het masker heeft een rijke crèmige samenstelling en voedt het haar intensief. Mijn haar is na gebruik zacht en glanzend en toch veerkrachtig. 


Helemaal feestelijk is het chronologiste ritueel dat je bij de Kérastase Salon kan boeken, deze behandeling bestaat uit 4 fasen: Een revitaliserende massage met de gommage, een ontspannende massage met de bain, een absolute massage met het rijke masker en als afsluiting wordt het haar geparfumeerd met de parfum en huile.

Volgens het persbericht niet alleen een genot voor de persoon die de behandeling ondergaat maar ook voor de kapper, o la la dat klinkt toch wel spannend. Ik houd het bij mijn eigen badkamer maar het Chronologiste haarmasker is zeker een aanrader.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)