dinsdag 3 maart 2015

Estée Lauder Little black primer

LITTLE BLACK PRIMER™
Estée Lauder brengt een vrij revolutionair product op de markt dat ervoor zal zorgen dat je wimpers verleidelijke blikvangers worden. De Little Black Primer heeft een drievoudige werking: het is een primer, geeft kleur aan de wimpers én is een waterdichte topcoat voor je mascara. Los van elkaar zijn het geen bijzondere ontdekkingen, immers, clarins had al eens een waterproof topcoat en primers bestaan er ook genoeg maar nog nooit eerder heb ik er eentje gezien die het allemaal kan.

De Little Black Primer is een essential voor je make-up tasje, net zoals de Little black dress dat is voor je garderobe. De formule van de LBP (een afkorting is even handiger vind je ook niet?) heeft een zwarte tint, is licht van textuur en blijft tot wel 10 uur zitten.

Onder je favoriete mascara zorgt de LPB voor extra volume maar je kan de LBP ook solo gebruiken door de zwarte tint. Als je de LBP aanbrengt over je favoriete mascara zorgt het voor een waterdicht effect.

Maarre...inmiddels weet je wel dat ik vooral fan ben van bruine mascara dus stiekem hoop ik dat hij zo succesvol zal zijn dat er ook een little brown primer zal volgen voor een perfecte aanvulling op een subtiele nude look. Ben jij net zo nieuwsgierig naar de LBP als ik?

De LBP is nu te koop bij Estée Lauder verkooppunten en via de Estée Lauder webshop.

Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ik heb deze nog niet gekocht, ik zal 'm eens op het lijstje zeggen, als jij zegt dat het werkt, dan geloof ik je. Ben wel een beetje een zeur met mascara al zeg ik het zelf, vind het vaak niet fijn voelen. Had eigenlijk een Chanel boven aan de lijst staan, ik ga eens goed nadenken. X

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)