vrijdag 6 maart 2015

Essie spring 2015

Essie spring 2015
Ben jij ook zo toe aan de lente? Ik vind dat de winter zo zijn charmes heeft maar ik verlang zo naar zachte kleuren, geurige bloesems en vooral naar het lentezonnetje. De Essie lentecollectie van 2015 is een ode aan lentebloemen of je nu gaat voor klassiek bloemig of urban chic, dit delicate kleurenpalet past zich perfect aan, wat je stijl ook is.

Essie Spring 2015 L-R Petal Pushers, Garden Variety & Blossom dandy 
Essie spring 2015 L-R Flowerista, Picked perfect & Perenial chic
De collectie bestaat uit 6 cremelakken waarvan 2 zachte nudes, een pasteltint, een donkergrijs en twee prachtige sprekende kleuren. Ik moet toegeven dat ik niet direct weg was van deze kleuren maar nu ik de afbeeldingen een paar keer heb gezien word ik toch steeds enthousiaster. Vooral de donkergrijze lak en de twee groene tinten vind ik erg mooi al ben ik ook altijd wel in voor een mooie Nude. Ik ga ze snel eens in het echt bekijken. 



Deze fleurige collectie is nu verkrijgbaar bij Essie verkooppunten

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)