woensdag 11 februari 2015

Roberto Cavalli Paradiso

Roberto Cavalli Paradiso 
Een parfum die dient als sleutel naar een betoverende andere wereld, zoiets kan toch alleen maar Cavalli zijn? Paradiso is een aards paradijs vol spannende sensaties en zinnelijk genot, een uitstap naar de Middellandse zee waar achter een prachtige villa een tuin vol geheimen schuilt. Paradiso is een ode aan de plezierige kanten van het leven en ook dat is in mijn ogen typisch Cavalli. Paradiso is La Dolce Vita, een opwekkende en stimulerende geur met de kenmerkende Cavalli signatuur: een flinke dosis glamour.

Citrusnoten van onder andere bergamot en mandarijntjes zorgen voor een frisse en opwekkende toets, wilde jasmijn geeft de geur een sensueel karakter en cipres, roze laurier en pijnboom geven de geur een typisch Italiaans karakter.


De flacon is een waar kunstwerkje, er gebeurt iets heel erg moois als zonnestralen de flacon doen oplichten, de verschillende facetten weerkaatsen het licht en de dop doet daar nog een schepje bovenop. Om de hals van de flacon zit een ring met een kenmerkende schubbenprint, nu ik er zo naar kijk vind ik het enorm spijtig dat de ring niet los kan en als sieraad gedragen kan worden.

Het parfum is warm en sensueel maar toch draagbaar, dit is een geur die je het hele jaar door kan dragen op momenten dat je behoefte hebt aan een vleugje uitdagende glamour.


Check zeker de Cavalli website voor beelden van de campagne en tot de verbeelding sprekend behind the scenes materiaal. Ik wil ook zo'n villa......Voor nu zal ik het met een flacon Paradiso moeten doen maar trust me, dat is zeker geen straf. Ik ben dol op de parfums van Cavalli en deze schoot direct door naar mijn huidige top 3 parfums.


Roberto Cavalli Paradiso is verkrijgbaar bij Cavalli parfums verkooppunten. Tot eind volgende week is er bij Douglas een Cavalli promotie, bij aankoop vanaf een 50ml krijg je leuke Cavalli gifts en op de 50ml Paradiso krijg je nu maar liefst 25% korting. Douglas verzend gratis naar Belgiƫ en Nederland.

Roberto Cavalli Paradiso
Eau de Parfum 30 ml € 49,94*
Eau de Parfum 50 ml € 71,06*
Eau de Parfum 75 ml € 92,17*
Perfumed Shower Gel 150 ml € 24,38*
Perfumed Body Lotion 150 ml € 24,38*

*geadviseerde verkoopprijzen

Valentijn korting Image Banner 336 x 280


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)