donderdag 12 februari 2015

ANNY LA Motion Pictures show

ANNY LA Motion Pictures show 
De Golden Globes, BAFTA's en SAG awards staan waarschijnlijk al op de schoorsteenmantels van de gelukkige winaars maar op 22 Februari is het weer zover, de jaarlijkse uitreiking van de Academy awards. De uitreiking van de Oscars is toch wel het hoogtepunt van het award seizoen in Tinseltown en de ANNY LA Motion pictures show collectie is een ode aan deze glamoureuze awardshows waarbij de celebs zich van hun meest stralende kant laten zien. Anny koos voor een paar mooie nudes en classics met verrassende semi-matte finishes.


De collectie bestaat uit 6 lakken en ik heb mijn drie favoriete lakjes voor je geswatched. ANNY nagellakjes behoren naar mijn mening tot de topmerken wat nagellak betreft, de handige vierkante flesjes stoot je niet snel om en met het fijne penseeltje lak je vlot en secuur.


Dress to impress is een prachtige nude tint met subtiele parelmoerglans en een verrassende satijnmatte finish. Een waanzinnig mooie lak en uniek in mijn collectie van 900+ (ben de tel kwijt) nagellakjes.




Silent elegance is een prachtige platina metallic die alleen een beetje last heeft van het fenomeen 'brushstrokes'. Omdat mijn nagels nogal geribbeld waren heb ik ze na het swatchen even gepolijst (niet te vaak doen hoor) en de lak nogmaals voorzichtig aangebracht maar toch bleven de steepjes zichtbaar.

Mij persoonlijk stoort het niet want ik vind de kleur heel erg mooi maar ik weet dat er veel polishaholics rondlopen die niet van brushstrokes gediend zijn. Als dat het geval is kan je beter voor één van de andere lakken uit deze collectie gaan.


Kiss de winner is een perfect dekkende gouden shimmerlak, en zeg nou eerlijk, feestelijker dan glinsterend goud wordt het niet toch?



Naast deze drie beauties zijn er nog drie red carpet proof kleurtjes verkrijgbaar: Keep on dancing is een satijnmatte hot pink, Red carper red is een satijnmatte rode tint en private party is een lilakleurige metallic die ook een matte finish heeft.


Deze collectie is, net als het vaste ANNY assortiment, exclusief verkrijgbaar bij parfumerie Douglas filialen en in de Douglas webshop (gratis verzending naar België en Nederland en altijd twee leuke samples die je zelf kan uitkiezen).

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)