woensdag 18 februari 2015

Clarins Instant light lip balm perfector & Lip comfort oil

Clarins Instant light lip balm perfector & Lip comfort oil 
Bij een frisse lentelook horen ook zachte subtiel gekleurde lippen, nu hebben mijn lippen tijdens de wintermaanden best wel wat te voorduren gehad (ik ben soms zo verstrooid dat ik echt niet elke keer als ik de deur uitga braaf mijn lippen insmeer..) en ze zijn niet volledig gehavend maar voelen toch af en toe wel wat droog en hier en daar een velletje komt ook wel eens voor.

Om je lippen snel in topconditie te krijgen én meteen te voorzien van een vleugje lenteglamour heeft Clarins twee nieuwe producten ontwikkeld. Alhoewel, eentje is niet volledig nieuw maar een praktische nieuwe variant van een Clarins topproduct.


De lip balm perfector is eigenlijk hetzelde als de klassieke instant light maar dan in handige stickvorm. De balm heeft dezelfde vanillegeur, geeft hetzelfde comfortabele gevoel en heeft dezelfde subtiele kleur als de klassieke instant light lip perfector.

Plantaardige extracten zorgen voor gehydrateerde en goed verzorgde lippen, die ook nog eens voller ogen door de hydratatieboost. Mineraal parelmoer,zogenaamde 3D radiance pigmenten, zorgen voor een goede weerkaatsing van het licht waardoor je lippen er optisch egaler en gladder uitzien. Deze balm kan je solo gebruiken of over je lipstick, de balms zijn subtiel gekleurd maar de universele tint My pink past zich aan aan het pigment in je lippen.


De lip comfort oil is een geheel nieuw product, de transparante vloeistof brengt aan als een lipgloss maar voelt als een olie, een beetje vreemd, maar wel lekker. De olie zorgt ervoor dat de lippen gevoed worden en dat ze zacht en soepel worden én blijven (uiteraard bij regelmatig smeren).

Hazelnootolie, jojoba olie en pruim extracten zorgen voor de nodige voedingsboost en de olie ruikt subtiel naar zoete honing. De olie hecht goed aan het lipoppervlak zonder extreem plakkerig te zijn en blijft ook wel eventjes zitten, het is niet zo dat je het product aanbrengt en dat het meteen weer verdwenen is. Het product werkt echt direct verzachtend en geeft comfort aan droge en beschadigde lippen.


Clarins Instant light lip balm perfector 01 Rose 
Voor deze looks heb ik het eye palette en het oogpotlood uit de Garden Escape look gebruikt. Je kan zien dat de lip balm perfector een subtiel waasje kleur achterlaat en dat de lip comfort oil echt transparant is met een zachtjes glanzende finish.

Eindoordeel? Hoewel de oil meer comfort geeft grijp ik sneller naar de balm, waarschijnlijk uit gewoonte (de klassieke instant light zit standaard in mijn handtas) en omdat ik het subtiele kleurtje zo mooi vind.

Clarins Instant light lip comfort oil Honey



Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Ik ben verliefd op mijn Rose, gaat alleen heel snel op. Wel een hele hele hele goeie balsem vind ik en zeker veel fijner dan in de tube. Brengt mooier aan.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)