dinsdag 6 januari 2015

Perris Skin Fitness Peeling lifting anti-âge soft

Perris Skin Fitness Peeling lifting anti-âge soft 
De Perris skin fitness peeling lifting anti-âge soft is een ideale scrub voor de droge en gevoelige huid. Ideaal om je huid ook tijdens de koude wintermaanden van dode huidcellen te ontdoen en de circulatie te stimuleren. Extracten van de hondsroos zorgen voor een instant stralend effect door het activeren van de microcirculatie. Oliën en voedende ingrediënten zorgen voor een soepele huid. De Peeling soft bestaat voor 99% uit natuurlijke bestanddelen.

Een hoeveelheid van slechts één centimeter is voldoende voor gezicht en hals Dit product is zo mild dat je het zelfs op de lip en oogcontour mag gebruiken (uiteraard moet je wel uitkijken dat het niet in de ogen terechtkomt) en dat is vrij uniek. Masseer het product 1 à 2 minuutjes zachtjes in en spoel af. Dit ritueel mag je dagelijks herhalen.

De peelings van Perris staan voor anti-aging en huidverbetering voor dagelijks gebruik door de milde maar doeltreffende samenstelling zorgen deze peelings voor een egalere, stralendere huid.  Rosa Canina, Vitamine E, Shea butter, rozenolie, abikozenpitolie voeden en verzorgen de huid. 

Ik gebruik de Perris peeling soft nu al enkele maanden en voorheen was scrubben nooit zo mijn hobby, nu ben ik erachter dat dat waarschijnlijk komt omdat ik altijd te hevige scrubs gebruikte. Na het scrubben zag mijn gezicht vaak vlekkerig en rood en voelde trekkerig en in het ergste geval schraal aan. Nu heb ik dit ook bij vrij krachtige reinigers dus mijn gevoelige velletje verdraagt gewoon niet veel. Vooral sulfaten (schuimende ontvettende werking) veroorzaken veel irritatie op mijn (hoofd)huid. Ik probeer producten met sulfaten zoveel mogelijk te vermijden maar in de praktijk valt dat niet altijd mee. Gelukkig is deze soft peeling vrij van sulfaten en dat is te merken. Na het exfoliëren voelt mijn huid glad en zacht maar absoluut niet trekkerig of kriebelig.

De geur van deze scrub is een weldaad en doet mij een beetje denken aan een dampend kopje zuivere bloemige groene thee. De korrel is onvoorstelbaar fijn qua grootte maar toch is de werking duidelijk voelbaar op de huid. Één ding staat nu vast, ik wil nooit meer een andere scrub voor mijn gezicht.


Perris maakt gebruik van Zwitserse expertise op het gebied van huidverzorging en de producten zijn vrij van parabenen, fenoxyethanol, formaldehyde-donoren, PEGs (polyetyleenglycol), siliconen, minerale olie, synthetische paraffine, synthetische kleurstoffen, synthetische geurstoffen, synthetische polymeren, synthetische werkzame stoffen en dierlijke bestanddelen. Vriendelijk voor je huid en vriendelijk voor onze mooie aardbol.

De Soft peeling is voor de droge en gevoelige huid, de medium voor alle huidtypen, de lift lightening voor alle huidtypen en de handen (pakt verkleuringen aan) en de purifying is geschikt voor de vette huid. Deze peelings zijn als een training voor de huid, regelmatig sporten verbetert de conditie van het lichaam en deze peelings verbeteren bij regelmatig gebruik de conditie van de huid. Vandaar de naam Skin Fitness. Naast de fijne scrubs bestaat de verzorgingslijn van Perris uit een micellair water, een gezichtscrème en een oogcrème. 

Perris Swiss Laboratory skincare is onder andere verkrijgbaar bij Parfumerie van Kuhn Den Haag, Parfumerie van Schouten Oestgeest, parfumerie Hollywood Sluis en in België bij Parfumerie Reychter Aalst en Parfumerie Berton in Menen.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)