zaterdag 4 oktober 2014

Jane Iredale Smell the Roses Hydration spray

Jane Iredale Smell the Roses 
Smell the roses is een kleine stimulans van Jane Iredale om eens wat vaker stil te staan bij wat je doet en om van het leven te genieten. Na een pauze met de Smell the roses hydrating spray voel je je weer fris en energiek.

De Smell the roses spray is een hydraterende gezichtsspray op basis van rozen die de eigenschappen bezitten om de huid kalmeren, reinigen, ontstekingen remmen en roodheid verminderen. De heerlijke rozengeur heeft daarnaast een ontspannende werking en zorgt voor een gevoel van welzijn.

De spray is heerlijk om je huid tussendoor mee te verfrissen, je make-up te fixeren of om je penseel mee te bevochtigen voor het aanbrengen van een intensere of nauwkeurige make-up. Ik gebruik de sprays na het aanbrengen van de briljante Purepressed foundation van Jane Iredale en om mijn make-up te fixeren, maar er staat er ook eentje naast het beeldscherm van mijn computer om tijdens lange dagen achter het beeldscherm mijn gezicht te verfrissen en mijn geest te verkwikken. 
Jane Iredale smell the roses

Smell the roses heeft net als de andere hydraterende sprays van Jane Iredale een ECOCERT certificering voor natuurlijke en organische cosmetica. Dat wil zeggen dat voor dit product ingrediënten uit organische landbouw zijn gebruikt en dat het productieproces milieuvriendelijk verloopt. De norm is 95% natuurlijke ingrediënten waarvan 5-10% van organische afkomst, De hydraterende sprays van Jane Iredale halen op dit gebied een dikk voldoende want ze bestaan voor 100% uit natuurlijke ingrediënten waarvan 30% organisch.

Daarnaast zal Hélène V, de importeur en distributeur van Jane Iredale in Nederland en België voor ieder verkocht product 3 euro aan de stichting tegen kanker schenken om zo vrouwen met borstkanker te steunen. Een hele mooie 'roze' actie zo in de Oktobermaand.

De spray is bij Jane Iredale schoonheidsinstituten in Nederland en België verkrijgbaar voor €29,90. Ik ben gek op alle schoonheidsproducten met een rozengeur en deze spray is heerlijk, ik denk dat ik snel aan de tweede toe zal zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)