donderdag 16 oktober 2014

Essie Lovie Dovie & Haute as Hello

Essie Lovie Dovie & Haute as Hello 
Meestal laat ik je de nieuwste lakjes van een merk zien maar af en toe vind ik het ook wel leuk om je een paar kleurtjes uit mijn verzameling te laten zien die ik heel erg mooi vind. Zo komt Haute as Hello uit de zomercollectie van 2010 en Lovie Dovie komt uit de zomercollectie van 2009. Ik ben trouwens een beetje een sukkel want op de foto hierboven zie je Knockout pout in plaats van Lovie Dovie...ik kwam het mapje met swatches tegen en dacht toen automatisch dat ze beiden uit dezelfde collectie kwamen. Fout gedacht dus want bij nadere inspectie van mijn swatches zag ik dat het onmogelijk Knockout Pout kon zijn, Lovie dovie is meer lief roze terwijl Knockout pout tegen neon aanzit. Hoop dat je het me kan vergeven ;)

Haute as Hello heeft een satijnmatte finish en Lovie dovie is een mooie cremelak. Dit zijn echt twee van mijn favoriete zomerlakjes. Op onderstaande foto's zie je van elke lak 2 laagjes zonder topcoat. Nu ik ze zelf zo zie denk ik dat ik snel mijn nagels ga lakken, Haute as hello op de teennagels en Lovie Dovie op mijn handen of net andersom? Dat noem ik nou keuzestress...

Essie Haute as Hello
Essie Haute as Hello swatch
Essie Lovie Dovie
Essie Lovie Dovie

Follow on Bloglovin

3 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)