woensdag 1 oktober 2014

Disneyland Parijs Stuntverkoop

Disneyland Parijs Stuntverkoop 
Vanaf vandaag is er weer een stuntverkoop bij Disneyland Resort Paris, als je boekt voor 5 oktober 23.59 dan kan je diverse arrangementen boeken waarop je tot wel 50% korting krijgt. Deze korting is geldig voor de 7 Disney hotels en aankomsten tussen 2 oktober en 17 December 2014. De korting is ook geldig tijdens de herfstvakantie en kinderen tot en met 6 jaar gaan gratis mee, tel uit je winst! (die winst kan veel nuttiger besteed worden, namelijk in al die leuke winkeltjes haha).



Tijdens Halloween en het kerstseizoen is een bezoek aan Disneyland resort Paris erg de moeite waard, de decoraties zijn betoverend en er is vaak een aangepast animatieprogramma waaronder een speciale kerstparade en leuke voorstellingen en optredens. Halloween is van 1 Oktober tot en met 2 November en van 9 November tot en met 7 Januari is het resort helemaal in een magische kerstsfeer gehuld.

Hieronder een aantal foto's uit mijn eigen Disneyland foto's, nog een kleine tip, als je een bezoek overweegt is het handig om de openingstijden en speciale events online te checken. Op de Disneyland website is een tabblad Het laatste Disney nieuws, daar vind je alle info over de seizoenen en onder het tabje Bereid uw bezoek voor vind je een pagina openingstijden waar alle openingstijden staan vermeld en de kalender van shows en parades zodat je goed voorbereid vertrekt en niets van de magie hoeft te missen.



Al bij binnenkomst in het park springt de vrolijke Halloween decoratie in het oog, Vooral de boosaardige lachjes die overal opdoken waren erg geestig! De parades zijn elk moment van het jaar de moeite waard, dat is ook de reden waarom Disneyland naar mijn mening het ultieme themapark is, de magie uit de films komt tijdens de opzwepende parades echt even tot leven. Zelfs volwassenen doen een stapje achteruit als Jafar ineens gevaarlijk dicht bij het publiek komt....




Een grote valkuil tijdens dit seizoen is wel de enorm leuke ornamenten, als je een echte Disney fan bent kan je het beste oogkleppen meenemen...of een grote kerstboom kopen waar ze allemaal in kunnen...






Mijn favoriete Disney hotel is toch wel het Newport Bay Club, een prachtig hotel in klassieke New England stijl . Ik heb al in veel Disney hotels gelogeerd maar deze heeft de voorkeur, al staat het Disneyland hotel nog op mijn verlanglijstje.....  

Newport Bay Club Hotel room
Newport Bay Club hotel 
A croissant for breakfast makes my day!

Tijdens mijn laatste bezoekjes aan het park viel het mij op hoeveel Disney figuren er rondlopen in het park en hoe veel gelegenheid er is om een heel leuk aandenken mee naar huis te nemen. Ik ben al meerdere malen op de foto gegaan met mijn held Goofy en elke keer moet ik blozen van verlegenheid...Gorsh!

The one and only....Gorsh!



Must sees als je naar Disneyland Resort Paris gaat? Ik vind het lastig om te zeggen want ik ben geen fan van achtbanen, maar volgens manlief is de Aerosmith rock'n rollercoaster de spannendste (ik vond zelfs de Finding Nemo achtbaan eng...). Qua winkeltjes is de winkel in het kasteel van Doornroosje erg betoverend, net als de Gallery in Disney Village.

Qua eten ben ik fan van The Steakhouse in Disney Village en ik zou graag nog eens eten in The Blue Lagoon, het  tafelservice restaurant dat je bij de Pirates of the Carribean attractie vind. De gerechten van the blue lagoon hebben een creoolse en caribische touch.

Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is? Gewoonweg genieten, er komt zoveel op je af als je één van de parken binnenstapt, laat het maar gewoon een beetje over je heenkomen. Al is het wel verstandig om vooraf even te checken hoelaat de parades en shows zijn als je die graag wilt zien. Dan kan je de rest van de dag daar een beetje op afstemmen. Er is meer dan genoeg te doen en te zien. Wat ik het liefst doe in de parken? Wil je een eerlijk antwoord? Op een bankje zitten en de geuren van popcorn en zoetigheden en de muziek op de achtergrond in mij opnemen. Even wegdromen in de bijzondere wereld die Walt Disney geschapen heeft.

This picture is taken during my first trip to Disneyland with husbandy 9 years ago :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)