donderdag 2 oktober 2014

ANNY Yachting Holiday part II

ANNY Yachting Holiday part II
Vandaag wil ik je nog drie lakjes uit de zomercollectie van ANNY laten zien, hoewel dit misschien zomerlakjes zijn vind ik deze kleuren tijdens de herfst erg draagbaar. Miss Sunshine doet denken aan de kleur van pompoenen, Green Ocean trip is een prachtige zachtgroene lak met een koel tintje, net als herfstavonden en ochtenden. 

Sexy nails is een must have voor liefhebbers van glinsterende lakken, deze mooie lak kan je over elke willekeurige lak aanbrengen voor een glinsterend accent. Maar ook solo vind ik Sexy nails subtiel maar toch sprankelend. 

Ik draag nu Miss Sunshine op mijn nagels en Green Ocean trip op mijn teennagels, ANNY lakjes zijn waanzinnig fijn in gebruik, ze lakken superfijn en hebben een mooie glanzende finish. ANNY lakjes zijn exclusief bij parfumerie Douglas verkrijgbaar. 









1 opmerking:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)