donderdag 11 september 2014

Les Interchangeables

Les Interchangeables
Het is even oefenen op de naam maar de armbandjes van Les Interchangeables zijn fabulous! De armbandjes zijn van elastisch materiaal en versierd met echt Swarovski kristallen. Er zijn talloze kleurtjes en modellen verkrijgbaar waardoor je je pols helemaal naar eigen smaak kan versieren.



Hier zie je een combinatie van drie blauwe Interchangeables, de armbandjes zijn in verschillende breedtes en verschillende motiefjes verkrijgbaar. Ze combineren mooi met zowel stoere als elegante en verfijnde accessoires. Ik combineer ze het liefst met mijn Longchamp armband of Tag Heuer horloge.




Ook voor de liefhebbers van roze is er keuze genoeg, het elastische materiaal (wat een beetje doet denken aan een bh bandje) draagt heel erg comfortabel en je kan zelf de lengte bepalen, wel moet je er een beetje voorzichtig mee omgaan want zoals alle elastische materialen loop je bij te lomp gebruik het risico dat de rek eruit gaat. Handle with care dus.

Ik was eerst ook bang dat de steentjes vrij snel los zouden raken maar ik heb de bandjes op vakantie gedragen (wel afgedaan bij het douchen en zwemmen) maar ze zitten er nog allemaal op.


De kleurrijke armbandjes van Les Interchangeables zijn verkrijgbaar bij diverse winkels, check de verkoopadressen en de gehele collectie op de website van Les Interchangeables.


Inmiddels heb ik al een aardige verlanglijst, vooral de grijze met 6 rijen steentjes en de swarovski steentjes in stervorm vind ik erg mooi. Hieronder zie je een paar voorbeeldjes van de verschillende kleurtjes en patronen. Wat zijn ze leuk!



2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)