woensdag 10 september 2014

MAC A Novel Romance: Lingering Kiss

MAC A Novel Romance: Lingering Kiss 
Donkere kleuren zijn zoooo niet mijn ding maar af en toe moet je toch eens uit je comfort zone stappen om eens iets nieuws te ontdekken. Lingering Kiss uit de nieuwe Novel Romance collectie is een diepe donkere tint die vraagt om een vaste hand en een flinke portie zelfvertrouwen.


Bij een kleur van dit kaliber is het het beste om een penseeltje te gebruiken om de lipstick nauwkeurig aan te brengen. Ik ben vrij slordig met het aanbrengen van producten dus dit was voor mij wel even een dingetje maar het is uiteindelijk redelijk gelukt.


Omdat deze kleur op volle lippen wat vlak over kan komen is het erg mooi om wat diepte te creëren door een highlight op de lippen te plaatsen, ik heb hiervoor gewoon wat MAC oogschaduw gebruikt (in mijn palette zitten de grijsmatte Scene, de zwart met rode shimmer Beauty Marked, de gouden Retrospeck en roségouden Honey lust).


Doop je penseel in de kleur of meng ze onderling, breng de kleur aan op je vingertop en dep de kleur zachtjes op het volle gedeelte van je onderlip voor een spectaculaire diepte en glanseffect.


Deze lipstick komt uit de Novel Romance look van Mac, een mooie collectie die gebaseerd is op damesromannetjes en hoewel die een beetje een suf imago hebben bevatten deze boekjes vaak stomende scènes waar Christian Grey van zou gaan blozen.

De visuals van deze look zijn briljant, een gespierde bebaarde hunk met blonde damsel in distress aan zijn zijde. Beetje camp maar wel lekker, deze collectie is nu verkrijgbaar bij je MAC counter en via de MAC webshop.




3 opmerkingen:

  1. Staat je echt heel erg mooi! Ik moet ook altijd ff wennen aan donkere kleuren, deze is echt top! Ik wilde al iets uit de collectie meenemen maar ja daar sta je dan in Antwerpen voor de MAC... is ie dicht... snif...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit is de mooiste kleur die ik ooit op jouw lippen heb gezien, staat je echt fantastisch. Hele mooie look helemaal ook. Top!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)