vrijdag 5 september 2014

Labello Lip Butters

Labello Lip Butters
Zelf ben ik al een fanatieke lipbalm smeerster, maar nu mijn stiefdochter voortaan met de fiets naar school gaat (ze zit nu op het middelbaar, spannend!) zal ik de voorraad lipbalm nog vaker moeten aanvullen. Sinds afgelopen winter doet stiefzoon ook braaf smeren om droge lippen te voorkomen (die was afgelopen winter echt flink de pineut, s'avonds zat hij met een dikke laag purol op zijn mond om de boel een beetje te kalmeren, nu smeert hij gelukkig preventief) en manlief wil ook altijd wat smeerspul in de auto hebben. Ik ben dus enorm blij met de fijne lipbalms van Labello die in 3 smaakjes voor slechts 3,99 verkrijgbaar zijn, voor ieder wat wils dus.

Naast de bekende Labello sticks zijn er nu dus ook drie lip butters in blik verkrijgbaar. Deze butter breng je met de vinger aan en masseert het zachtjes in op de lippen waardoor de actieve bestanddelen beter worden opgenomen door de huid. Amandelolie kalmeert de huid, karitéboter stimuleert de celaanmaak en hydra IQ zorgt voor een intensieve hydratatie.


Het blikje is een retro object want het allereerste lipproduct van Labello in 1909 was verpakt in een tinnen doosje. De Labello lip butter is verkrijgbaar in original (geurloos), vanilla & macadamia (ken je de macadamia nut brittle smaak van Haagen Dazs? Dat dus maar dan als lipbalm yum!) en raspberry rosé (denk een lekker friszoet frambozenijsje). Raspberry rosé is ook nog eens voorzien van een subtiel glinstertje waadoor je lippen een parelmoerglans krijgen.

Ik vind deze lip butters echt superleuk alleen zijn blikjes en ik nooit zo goed bij elkaar, ik moet altijd flink priegelen voor ik het blikje open heb maar als het eenmaal is gelukt dan is de balsem een zoete verwennerij voor je lippen. Ik sla maar meteen een voorraad in voor het hele gezin....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)