zaterdag 6 september 2014

Babor Argan Nourishing cream & Lipid plus oil

Babor Argan Nourishing cream & Lipid plus oil 
Last van een droge, schilferige en onaangenaam gespannen huid? Dan loont het de moeite om je eens te verdiepen in het Vita Balance verzorgingssysteem van Babor. Vita Balance zorgt voor intensieve hydratatie en soepelheid. Alpine stamcellen beschermen tegen vroegtijdige huidveroudering en OsmoTec zorgt ervoor dat dat de werkstoffen optimaal door de huid worden opgenomen.

Het Vita Balance systeem geeft de keuze uit drie verschillende 24h crèmes, crèmes die je zowel s'morgens als s'avonds kan gebruiken. Ik geef eerlijk toe, ik smeer het liefst uit één pot want je kan je misschien wel voorstellen dat mijn toilettafel aardig vol staat....


De Daily Moisturizing Cream bevat granaatappelextract en hyaluronzuur voor een frisse soepele huid. De Lipid Intense cream is een exclusieve en bijzonder rijke verzorging op basis van hyaluronzuur, granaatappelextract en natuurzuivere oliën die de lipidenhuishouding herstellen.

Ik ging voor de gulden middenweg, de Argan Nourishing cream is een rijke verzorging die arganolie bevat die de lipidenlaag van de huid duurzaam hersteld.

Ik had eens een proefje gehad van deze crème en mijn huid knapte er zo enorm van op dat er ook maar een groot formaat product moest komen. De textuur van deze crème is enorm rijk maar wordt toch snel door de huid opgenomen. Ik zou de crème omschrijven als vol en boterzacht. De crème ruikt lichtjes naar Arganolie, nu ben ik niet echt fan van deze ietwat oosterse volle geur maar het is niet storend.


Als het helemaal dramatisch gesteld is met mijn huid dan gebruik ik onder de toch al erg lieve en verzorgende Argan Nourishing cream het Lipid oil plus, dit serum vult de lipiden balans aan waardoor je huid sterker en soepeler wordt. 

Babor is verkrijgbaar bij Babor schoonheidsinstituten en via de officiële Babor Webshop. 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)