zondag 24 augustus 2014

Tinkerbell en de piraten DVD release winactie

Tinkerbell en de piraten DVD release winactie 
Sinds de terugkeer van de vakantie naar Italië ben ik grieperig en hangerig, de beste remedie? Paracetamol, liters appelsap en thee met honing, een warm dekentje (waar mijn teckels dan ook meteen erg blij van worden) en een stapel Disney DVD's.

Tinkerbell en de Piraten is het nieuwste Disney avontuur dat op DVD verkrijgbaar is en werpt een blik in het leven van de elfjes. Sarina is een nieuwsgierig elfje dat graag met elfenstof experimenteert, na een uit de hand gelopen experiment krijgt ze straf en als reactie daarop loopt ze weg. Ze sluit vriendschap met de piraten maar of dat nou oprechte vriendschap is dat is maar de vraag. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik hiervoor niets had met de elfjes, ik vond Tinkerbell maar een jaloerse dame (arme Wendy Darling in Peter Pan....) maar ik heb haar een tweede kans gegeven en vond het toch een erg leuke film.
Het enige minpuntje is het type animatie, ik heb soms een beetje heimwee naar de klassieke animatiestijl van Disney zoals die uit Peter Pan, Alladin en Belle en het Beest. Ik zou de 'oude' stijl graag nog eens terugzien in een Disney speelfilm.



Ik mag namens Walt Disney Nederland één DVD van Tinkerbell en de piraten weggeven, alles wat je hiervoor hoeft te doen is het winformulier in te vullen. Op 14 September maak ik lootjes van alle inzendingen en wie weet trek ik jou als winnaar. Kans maken op een extra winkans? Als je de actie deelt via Twitter of Facebook krijg je een extra lootje. Deel je de actie via beide dan krijg je twee extra winkansen.

Deelname is alleen mogelijk als je een postadres in Nederland hebt. Op 15 September maak ik in deze blogpost de winnaar bekend. Succes!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)