maandag 11 augustus 2014

Dolce & Gabbana Intense nail lacquer 100 Pink

Dolce & Gabbana nail lacquer 100 Pink 
Tijdens mijn zoektocht naar lekker leesvoer klikte ik ook eens op de afdeling mooi en gezond bij Bol.com en kwam daar tot mijn grote verrassing de glamorous make-up van Dolce & Gabbana tegen. Binnen no time had ik mijn winkelmandje flink gevuld met mooie producten uit de uitgebreide make-up lijn. Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie transparant roze lak dus besloot deze te bestellen. 


Zachtroze nagellak komt in vele tinten en ik heb vaak het probleem dat ze te roze, of net te beige zijn. Deze mooie koele tint van Dolce & Gabbana matcht perfect met mijn huidskleur, de lak werkt fijn en vloeit goed uit over de nagel waarna ze vlot droogt. De mooie zachtroze lak is voorzien van een mooie glans en hoewel de tint vrij naturel is knappen mijn nagels er enorm van op. Op onderstaande foto zie je de lak enkel op mijn pink zodat je het verschil goed kan zien. 


Hier heb ik al mijn nagels voorzien van twee laagjes Dolce & Gabbana pink, een tijdloze elegante tint die zeker niet saai is maar toch echte Dolce & Gabbana glamour uitstraalt. 


Deze nagellak 100 Pink van Dolce & Gabbana heb ik geshopt via bol.com. Met een prijskaartje van €24,99 behoort het zeker tot de exclusieve prijsklasse maar dat is het mij wel waard want de kleur is perfect en het flesje is stiekem ook wel hebberigmakend mooi. Deze nagellak wordt gratis geleverd in Nederland en BelgiĆ« via de snelle verzendservice van Bol.com.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)