vrijdag 18 juli 2014

Sisley Cellulinov

Sisley Cellulinov
Een product dat Cellulite volledig doet verdwijnen bestaat dat? Het antwoord hierop is helaas nee, maar er zijn steeds meer innovatieve smeerseltjes die ons helpen om de vervelende hobbels en bobbels minder zichtbaar te maken. Cellulinov van Sisley  maakt gebruik van de meest recente studies rondom slankheid en een krachtig plantaardig extract dat een tweevoudige anti-cellullitis werking heeft. Extract van Loganzaad beperkt de toevoer van voedingsstoffen naar de cellen, je vetcellen gaan dus op dieet. Tevens wordt de toename van het aantal en de grootte van de vetcellen afgeremd. 

Rode algen remmen de vetopslag en in samenwerking met Indische lotus, cafeïne en cedrol zorgt het ervoor dat de vorming van vetten vertraagd wordt en het verwijderen ervan wordt geactiveerd. Vetkussentjes verminderen en de huid wordt gladgestreken. 

Extracten van Soja en alkekengi calyx stimuleren de aanmaak van collageen, collageen zorgt voor het natuurlijke corset van de huid, en gaat zo huidverslapping tegen. Perfect dus ook als je dit product combineert met een gezonde voeding en beweging waardoor je na het verliezen van gewicht minder last zal hebben van een verslapte huid. Cedrol en Indische lotus zorgen voor de afvoer van overtollig vocht in de weefsels en karitéboter, zonnebloem_ en koolzaadolie hydrateren en herstellen de huid. Dit product werkt dus op meerdere fronten waardoor je huid er mooier uit zal gaan zien. 


Ook adviseert Sisley een specifieke massage om het product aan te brengen, schrik niet want dit neemt maar een paar minuutjes in beslag, je hoeft echt geen complete massage uit te voeren op de te behandelen zones. Omcircel je benen met je handpalmen en ga langzaam van de knie naar de liezen naar boven en hierbij mag je best wat druk uitoefenen. Herhaal dit een paar keer. Daarna maak je vuisten waarmee je met een ronddraaiende beweging de zones waar je cellulite hebt stevig masseert. Ik zet meestal een voet op de badrand want dan spannen de spieren zich wat aan waardoor je beter zicht hebt op de te behandelen zones. 

Voor de buik is de methode als volgt: knijp zachtjes in het vetweefsel om ophopingen los te maken, ik maak dezelfde knijpende beweging die ik zou maken als ik deeg voor boterkoek kneed. Dit kan trouwens best even pijnlijk zijn maar dat komt door het hardnekkige vetweefsel dat het zich comfortabel heeft gemaakt op je taille en het zich als lovehandle of muffintop heeft gemanifesteerd. Na het pijnlijke knijpen (dit zal na een week of twee minder worden) strijk je met vlakke hand je handpalmen van navel tot zijkant van je taille, elke hand aan zijn eigen kant. Tenslotte maak je met je handpalmen ronddraaiende bewegingen op de heupen en lovehandles. Door deze massage stimuleer je de natuurlijke afvoer waardoor het product meer effect zal hebben. Voer deze massage tweemaal daags uit voor zichtbaar resultaat. 

Ik ben nu al even aan het smeren en de crèmige textuur van het product leent zich goed voor de stevige massage (ik hou van het stevige kneedwerk). Grappig is dat ik laatst vrij snel na het aanbrengen moet plassen terwijl ik vlak voor de massage al geweest was. De essentiële oliën waar Sisley zo bekend mee is geworden doen hun werk blijkbaar razendsnel. De crème ruikt kruidig en naar plantenextracten, echt een typische Sisley geur. 

Mijn huid ziet er direct na gebruik mooi glanzend en soepel uit en na enkele weken smeren zie ik ook duidelijk dat de sinaasappelhuid minder zichtbaar is. Ik doe wel braaf oefeningen maar met diëten wil het niet echt lukken momenteel. Ik denk dat als je dat er ook nog netjes bij doet dat je echt behoorlijk resultaat kan boeken. Dit bodyproduct van Sisley is een echt luxepaardje onder de celluliteproducten, het prijskaartje is er dan ook naar maar het is een van de beste producten die ik tot nu toe gebruikt heb en geloof mij, ik heb al heel wat euro's (en voor de euro guldens en franken) in aflankproducten geïnvesteerd. Deze smeert fijn, plakt niet en zorgt echt voor een gladdere huid. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)