maandag 23 juni 2014

YSL Baby Doll Kiss & Blush

YSL Baby Doll Kiss & Blush 
Een product voor een vleugje kleur op lippen en wangen die in 12 tinten verkrijgbaar is, so far so good. De YSL Kiss & blush is een combinatie van foundation en lipstick waardoor je een heel mooi softtone kleureffect krijgt. De ontzettend luchtige textuur heeft een fluweelzachte satijnmatte finish en is totaal gewichtloos, je voelt echt niet dat je iets op de lippen hebt. 

Door de bijzondere textuur is de kleurintensiteit goed op te bouwen waardoor je zelf kan spelen en variëren met de intensiteit van de kleuren. Make-up director Lloyd Simmonds is ook spelenderwijs op het idee voor het product gekomen, soms gebruikte hij backstage crèmeblush op de lippen voor het poedermatte effect of lipstick op de wangen voor een meer fluwelige finish. Kiss & Blush is de combinatie van deze twee.  

Maar het spelen hoeft niet te stoppen bij de intensiteit, Simmonds daagt de YSL vrouw uit om te spelen met de verschillende tinten Kiss & Blush en ze onderling te combineren. 


De bijzonder vormgegeven applicator zorgt ervoor dat het product gemakkelijk aanbrengt, wel is hierbij de luchtige textuur meteen een valkuil. Als ik geen spiegel bij de hand heb durf ik gerust lipgloss aan te brengen want door de vaak wat kleverige textuur kan je goed voelen waar al product zit en waar niet. Bij dit product is dat dus echt onmogelijk. Als je de Kiss & blush hebt aangebracht is het gemakkelijk om te vergeten dat je make-up op de lippen draagt. 


Als je het product zachtjes over de huid verdeelt zie je goed het satijnmatte effect en de mooie subtiele kleur en glow die het product achterlaat. 


Hoewel ik altijd een vrij sterke mening over producten heb is mijn mening over de Kiss & Blush nog niet volledig gevormd. Een blush en lipstick ineen in een kleine praktische verpakking is een pluspunt, de pigmentatie en lichte textuur ook. Maar ergens gaat het bij mij mis, misschien mis ik het fingerspitzengefühl wat nodig is om dit product aan te brengen want ik zag dat ik op de lippen al een beetje over de lijntjes was gegaan en de foto's van de Kiss & Blush aangebracht als blush zal ik je besparen.

Ik denk dat het eerder aan mij ligt dan aan het product want ik ben eigenlijk een ramp wat blushers betreft. Ik breng altijd teveel aan als ik niet oplet bij het aanbrengen en dit product aanbrengen liep uit op een paar wangen waar een clown jaloers op zou zijn. Ik kan het dus beter enkel als lipproduct gebruiken maar daar wringt bij mij de schoen. ik heb dan liever een product met een vollere voelbare textuur. De finish vind ik wel weer heel erg mooi dus zoals ik al zei, ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden. Als je wel heel goed bent in het aanbrengen van (crème)blush is dit een mooi veelzijdig en vooral ruimtebesparend product. 


De kleur vind ik overigens wel helemaal geweldig. Ik ben dol op oranje lipstick want het haalt de teint zo lekker op. Als je een beetje vermoeid oogt (aan mijn wallen kan je zien dat dat het geval was) zorgt oranje toch al snel voor een frisse uitstraling. De YSL Kiss & Blush is verkrijgbaar in 12 mooie tinten bij Yves Saint Laurent Beauté verkooppunten. 







Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Prachtige kleur en ik denk dat ik deze ook niet als blush zou gebruiken, maar zeker wel als lipstick. Het lijkt mij juist heel fijn om niet te voelen dat je wat op je lippen draagt. En de kleur is echt heel erg mooi!
    Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel smaken.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)