woensdag 11 juni 2014

Clarins Colours of Brazil

Clarins Colours of Brazil 
Felblauw speelt de hoofdrol in de Colours of Brazil zomercollectie van Clarins. Colours of Brazil is een prachtige collectie die bestaat uit een maxi size bronzer, een waanzinnig mooi eyeshadow palette, waterproof mascara's en speciale lip balm crayons.

De Colours of Brazil Summer bronzing compact
De Colours of Brazil Summer bronzing compact  is een bronzer in maxi formaat voor een instant zongebruinde glow.

Clarins Colours of Brazil eye quartet & liner palette 
Vier mooie eyeshadows en een knalblauwe eyeliner voor een pittig kleuraccent, ik denk dat ik deze tinten het hele jaar door wel ga dragen. De eyeliner is voor in de winter misschien iets too much maar de kleuren oogschaduw doen het het hele jaar door erg goed. 

Truly Waterproof mascara 02 Curaçao
Deze mascara is oogverblindend mooi, ik ben zomers altijd dol op een flashy mascara dus deze kleur is helemaal perfect voor mij! Is deze tint too much voor jou? Er is ook een zwarte verkrijgbaar. 

Clarins Crayon Baume lèvres 03 Tender coral 
De Crayon baume lèvres is een lipbalm die verkrijgbaar is in diverse mooie tinten, de 01 My Pink past zich aan aan de kleur van je lippen. Hierboven zie je 03 Tender coral, je weet inmiddels misschien dat ik koraaltinten maar moeilijk kan weerstaan... Er zijn in totaal 6 tinten van deze handige lipbalm verkrijgbaar die variëren van neutraalen zachtroze tot dieppaars en chocoladebruin.

Clarins Crayon Baume lèvres 03 Tender coral 
Naast deze afgebeelde items is de shimmer oil ook weer verkrijgbaar, een droge olie boordevol prachtige gouden shimmers. De flacon van die olie is net een snowglobe, ik kan gerust de flacon schudden en dan gehypnotiseerd naar die prachtige gouddeeltjes kijken.

Deze mooie collectie is verkrijgbaar bij geselecteerde Clarins verkooppunten. Binnenkort zal ik je een zomerse look met deze producten laten zien. Wordt vervolgd....


2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)