zaterdag 3 mei 2014

Pomellato Nudo Amber

Pomellato Nudo Amber 
Pomellato is een van de jongste maar meest populaire juwelenhuizen in het luxesegment, de bijzondere blikvangers van Pomellato zijn zowel sophisticated en enorm glamorous. De bestsellers van Pomellato zijn de Nudo ringen, mooie strakke lijnen met als blikvanger prachtig geslepen edelstenen. 

De Nudo parfums zijn geïnspireerd op deze kostbare sieraden en ik heb je al eens laten kennismaken met alle drie de Nudo parfums maar ik wil toch nog even mijn lievelingetje in de spotlights zetten. 


Pomellato Nudo Amber is de meest zwoele van deze drie parfums, Amber opent met oranjebloesem en Bulgaarse roos waarna het hart van jasmijn en amber deze twee bloemenakkoorden verdiepen. De basis bestaat uit ambrox (poederige amberachtige geur), musk en vanille uit Madagascar. De geur is lichtzoet en de amber is duidelijk aanwezig in deze geur.


Toen ik dit parfum voor het eerst rook deed het mij in de verte denken aan een oude geurliefde, Gío van Giorgio Armani uit 1992. Gío was wel een stuk zwaarder, maar mocht dit ook een oude liefde van jou zijn dan zou ik Nudo Amber zeker eens gaan proberen.


Stiekem is de flacon alleen al een goed excuus om het parfum aan te schaffen, de prachtig geslepen flacon is bekroond met een dop die op dezelfde wijze is geslepen als de edelstenen die de Nudo ringen sieren. De flacon straalt de klasse en glamour van Pomellato uit, klassiek en toch heel modern maar altijd onmiskenbaar glamorous en luxe. Ook de doos is een ode aan de stijl van Pomellato, het motiefje dat de doos siert is ook terug te vinden in de schitterende Pomellato boutique in Milaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)