woensdag 7 mei 2014

Mother's day gift guide

Mother's day gift guide 
Moederdag staat weer voor de deur en hoewel ik niet veel heb met iets 'moeten' geven op vaste dagen heb ik toch een paar leuke goodies bijeen gezocht want zeker op de verplichte cadeaudagen kan het lastig zijn om iets te verzinnen waar de gelukkige ontvanger ook echt iets aan heeft. Ik probeer meestal op te vangen wat iemand leuk vind en koop het dan vrij snel daarna om het eens spontaan te kunnen geven. Stiekem vind ik dat nog leuker ook want dan is het pas echt een verrassing! Ik heb mijn mama een paar weken terug al verrast dus dat is klaar maar ikzelf zou het niet erg vinden om iets van deze lijst te ontvangen (hint hint). Voor het (shop)gemak heb ik zover mogelijk links toegevoegd. Shop ze!

Mother's day is about to happen and I have to admit that I am not too fond of the obligated gift days like this. I prefer surprising someone with something they mentioned that they liked. That way I am sure they will like the gift and it won't end up in a drawer. I hope these suggestions help, I gave my mother her present a few weeks ago but I would not mind getting some of these goodies (hint hint)  I added (shop)links for your convenience, Happy Mother's day shopping!

Mother's day gift guide Turqouise & Orange 

Charm Bracelets by Dodo Zomerse armbanden met leuke hangertjes van Dodo
Jil Sander Sun Hair & Body Shampoo zomervakantie in een tube, nu voor €9,95 bij parfumerie Douglas
Fab wallet Ik ben groot fan van Fab en mijn portemonnee is net stuk, tijd voor een nieuwe...nu nog kiezen...
Bodum travel mug & cafetière voor een lekker kopje koffie onderweg of op vakantie
Orange pendant necklace One More Mooi collier met hanger van oranje chalcedoon van One More 


Martini Bellini een lekkere frisse cocktail met perzik én bubbels van Martini, need I say more? 
L'Occitane Néroli & Orchidee shower gel
Pink Quartz earrings by One More prachtige roségouden oorhangers met roze kwarts van One More
Chloé sunglasses Deze mooie Chloé zonnebril geeft elke look een elegante twist 
Swarovski Slake bracelet in silk nude 
Gianfranco Bigli rings het kleine hartje is slechts een detail maar spreekt voor zich. Love it!
Sennheiser Momentum on ear headphones gun mama ook af en toe wat rust en verwen ze met deze stylish hoofdtelefoon die ook nog eens voor een een ge-wel-dig briljante geluidsweergave zorgt. Perfect als je als mama even weg wilt dromen  


Fab Star Wallet nog een mooi exemplaar van Fab
Mavala 115 Sky Blue nailpolish Mavala lakjes zijn voor €4,95 verkrijgbaar bij de parfumerie 
Dolce & Gabbana light blue giftset lekker fris en zomers
Godiva & Orchidee gift van Gift.be een fijne website voor mooie cadeaus voor elke geledenheid 
Babor cleansing brush electronisch reinigen voor een schoon huidje tegen een zacht prijsje 
Blue Pearl Prosecco heerlijke Italiaanse bubbels en wijnen bestel je eenvoudig via Vino a Casa  deze blauwe fles is toch alleen om de verpakking al een feestje?
Swarovski Slake bracelet in mooie lichtblauwe kleur (ja ik ben een beetje verslaafd aan de Slake armbanden)


Technomarine watch Tijdens de zomer en op vakantie draag ik graag een sportief Technomarine horloge
Twin-Set camouflage handbag mooie ruime handtas voor stoere mama's met een zwak voor glamour 
Neuhaus Haute Pâtisserie collection box luxe collectie van bijzondere Neuhaus pralines 
Bodum coffee grinder Deze staat hoog op mijn verlanglijstje, lijkt me heerlijk om zelf koffiebonen te malen voor een nog lekkerder bakkie espresso. 
Dodo Starfish pendant Mooie gouden hanger in diverse uitvoeringen van Dodo 
Chloé L'eau de Chloé De My little Chloé 20ml flacon is een handig formaatje, en nu allemaal in koor: My little Chloé My little Chloé...
Villa Massa Limoncello cocktail Limoncello doet het vooral goed na het eten op lekkere zomerse dagen en is ook perfect te mixen.  


Kitchen Aid keukenrobot in frisse mintgroene tint. 
Deborah Lippmann Flowers in her hair nailpolish Mijn huidige favoriete nagellakje. 
Michael Kors sunglasses stoer metaal met een vleugje kleur. 
Elie Saab Le Parfum L'eau couture een luchtige zomerse variant op de heerlijke geuren van Elie Saab. 
Swarovski Slake bracelet, vooruit nog ééntje dan... er zijn ook zoveel mooie kleurtjes verkrijgbaar.
Acqua di Gioia eau de toilette een lichtere en fruitigere versie van Giorgio Armani's Acqua di Gioia. 
De Greef bracelet Heb je nog een spaarcentje over? Deze beauty van witgoud, diamant en chalcedoon is een tijdloze en beeldschone investering. Een Haute Joaillerie stuk in een prachtige kleur. 
Aigle rubber boots Voor mij zijn kaplaarzen onmisbaar, dit toffe duo lijkt mij ideaal voor de warme zomermaanden, dan krijg ik ook na een regenbeu geen natte voeten in het bos en kan ik lekker á la Pippi Langkous door de plassen stampen. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spullen! Vooral de keukenspullen zijn leuk. Die Kitchen Aid staat ook op m'n eigen wishlist!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt ook dit jaar weer een hoop mooie producten verzameld als idee, en er weer prachtige collages van gemaakt.
    Super!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie collages gemaakt. Echt leuke spullen die je uitgezocht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)