woensdag 21 mei 2014

Matrix SunSorials After-Sun Repair Spray

 Matrix Biolage SunSorials After-Sun Repair Spray 
Onlangs kwam deze spray al voorbij in een artikel met favoriete producten en deze spray is dan ook een wonderlijk product. De After Sun Repair spray heeft een dubbele werking, de spray voedt en herstelt beschadigd haar terwijl het verzachtend werkt voor de hoofdhuid na blootstelling aan de zon. De formule bevat extracten van zonnebloempitten die vrije radicalen neutraliseren. Je brengt de spray aan op gewassen en gedroogd haar (en na een dag zon ook op de hoofdhuid, dit product is dus ook ideaal voor ieder met een kort kapsel) en brengt het in model.

Zover de omschrijving van het product maar voor mij persoonlijk begint het daar pas. Toen ik dit product voor het eerst uitprobeerde moest ik het ook föhnen omdat ik naar een pers evenement moest. Het viel mij de dagen daarna op dat mijn geföhnde haar veel langer dan gewoonlijk in model bleef zitten.

De luchtige textuur van de After Sun Repair verzwaart het haar niet en maakt het ook niet vet. Ik was mijn haar, droog het zachtjes met een handdoek, borstel het uit met mijn Jean Peau haarborstel en breng dit product aan waarna ik het zo laat opdrogen of in model föhn.

De After Sun Repair heeft de textuur van een niet plakkerig en snel intrekkend serum, heel erg luchtig. De spray heeft een frisse en zomerse zachtzoete perzikgeur waardoor ik direct in een zomerse stemming kom. Dit product is wat mij betreft een van de beste ontdekkingen van het jaar en eigenwijs als ik ben sla ik een extra flacon in en ga deze spray het hele jaar door gebruiken. De Spray met een inhoud van 150ml is verkrijgbaar bij de Matrix kapsalon.


1 opmerking:

  1. I need to start using Biolage again! I used to use it when I was in High School. It made my hair smell so good :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)