vrijdag 30 mei 2014

Caudalíe Parfum Divin

Caudalíe Parfum Divin 
Twee koninginnen onder uit het bloemenrijk, de Marokkaanse en Bulgaarse roos, zijn de hoofdrolspeelsters in deze bijzondere geurcompositie van Caudalíe. Daarnaast bestaat de compositie van het parfum uit de geurnoten van frisse pompelmoes en roze grapefruit en heeft de geur een zachte warme basis door vanillestokjes, cederhout en muskus.


Als je fan bent van de geur van de Huile divin dan is deze geur voor jou echt een feestje, poederachtig, warm en bloemig als een mooie zomeravond. Ik moet eerlijk bekennen dat ik even moest wennen aan de geur. Het was niet direct liefde op het eerste gezicht toen ik de olie ging gebruiken maar toen ik het parfum voor het eerst rook was ik wel direct verliefd.    

De flacon van het parfum Divin is strak vormgegeven maar heeft een prachtige metallic glans alsof ze in een bad van goud gedoopt zijn. De dop is van essenhout uit duurzaam beheerde bossen. Ik vind het vooral het contrast tussen het warme hout en de koele metaalglans heel erg mooi.                                


As je nu een flacon Parfum Divin aanschaft krijg je er misschien wel een heel mooi geschenk bij. In samenwerking met Ginette NY heeft Caudalíe namelijk een leuke actie opgezet waarbij je kans maakt op een exclusief 18 karaats gouden sieraad. In elke verpakking zit een unieke code, deze code kan je tot 25 Juli 2014 invoeren via de site www.parfumdivindecaudalie.com om direct te zien of het prachtige sieraad van jou zal zijn.                                                                                                                                                                          
Parfum Divin de Caudalíe is verkrijgbaar in een 50 ml flacon en heeft een adviesverkoopprijs van €49,30. Caudalíe wordt verkocht in Caudaliíe boetieks, apotheek en via de online Caudalie shop.      

     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)