zaterdag 31 mei 2014

Make-Up Studio cream eyeliner brown

Make-Up Studio cream eyeliner brown 
Bij de Private Tangerine lentelook zit ook een mooie bruine eyeliner, ik vind het altijd erg fijn dat Make-Up Studio voor haar trendlooks zowel compleet nieuwe producten als bestaande producten een plekje in de spotlights gunt. Soms kijk ik namelijk wel eens over mooie bestaande producten heen door al dat trendcollectiegeweld (nu heb ik daar in de brand stores toch wel last van, met of zonder collecties, van al die mooie beautyproducten ontstaat er altijd een beetje kortsluiting in mijn hoofd...) en dat is zonde, gelukkig voor mij dus dat deze eyeliner een plekje in de trendcollectie heeft gekregen.

Deze eyeliner zit in een erg handige verpakking en het wat platte penseeltje is even een kwestie van wennen maar eigenlijk werkt het wel heel erg prettig. Maar perfectionist zijn is niet simpel. voor nog meer precisie ga ik toch een eyeliner penseel met lang handvat aanschaffen. Dit penseeltje is vrij breed dus een heel erg dun lijntje trekken gaat lastig maar een los penseel is dan de perfecte oplossing.



De kleur van deze eyeliner had wat mij betreft net een klein tikje donkerder mogen zijn maar ik ben tevreden met het resultaat, bruine eyeliner is net als bruine mascara iets vriendelijker als je last hebt van donkere kringen onder de ogen.


De textuur van deze eyeliner is heel erg prettig, sommige eyeliners prikken op mijn oogleden en gelukkig had ik daar bij deze eyeliner geen last van. Wel had ik laatst op een warme haastige dag toch wel een klein beetje last van vlekjes boven de plooi van mijn ooglid. Nu had ik die dag ook geen oogschaduw gebruikt, enkel de eyeliner dus misschien dat een beetje oogschaduw net het verschil kan maken tussen een beetje uitlopen of blijven zitten.

Deze eyeliner krijgt van mij een dikke voldoende, ik had niet verwacht dat ik dit type eyeliner zo fijn zou vinden maar ik ben helemaal om. Deze mooie eyeliner shop je in de brand stores of de webshop van Make-Up Studio.




1 opmerking:

  1. Woaw, ik had niet verwacht dat de kleur van deze eyeliner zo mooi zou zijn. Hij is zeker aanwezig, maar toch subtiel. Net wat zachter dan een zwarte eyeliner. Mooi. xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)