donderdag 3 april 2014

Shiseido Lacquer Gloss PK304 Baby Doll

Shiseido Lacquer Gloss PK304 Baby Doll
Na een winter vol dekkende gepigmenteerde lipsticks moest ik weer even wennen aan de transparante finish van gloss. Bij de eerste kennismaking met de Lacquer Gloss was ik nog niet helemaal overtuigd, wel was ik onder de indruk van de verzorgende eigenschappen van deze gloss dus het smaakte wel naar meer.


Na de koele tint van de RS 306 Plum Wine wil ik je graag mijn nieuwste aanwinst, de PK304 laten zien. PK304 ofwel Baby Doll is een mooie rozige koraaltint die de teint lekker opfrist. Ook deze gloss is superverzorgend en verdoezelt al tijdens het dragen evetuele velletjes op de lippen. Als de gloss van de lippen is verdwenen merk je pas hoe verzorgend deze gloss is, mijn lippen worden aanzienlijk gladder en soepeler van deze gloss.

Shiseido Lacquer Gloss PK304 Baby Doll swatch
Shiseido Lacquer Gloss PK304 Baby Doll is een mooie zachte koraalroze tint die lekker opfrist. Ik ben helemaal om en ga binnenkort nog even terug naar de parfumerie voor kleur BE102 Debut en OR303 In the fresh.


5 opmerkingen:

  1. I really love the color it's soft pink and looks great!
    By the way, I invite you to join giveaway here :
    http://febiola-febby.blogspot.com/2014/03/firmoo-x-amortentia-spring-giveaway_27.html :D
    I will be so pleased!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel kost deze lipgloss en waar is hij te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoihoi, Shiseido is verkrijgbaar bij de parfumerie, dus gewoon bij de ICI en Douglas en de verkoopadviesprijs van de gloss is 22,95 liefs Crys

      Verwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)