vrijdag 14 maart 2014

Pupa Navy Chic Lasting color gel glass effect nail polish

Pupa Lasting color gel glass effect nail polish 062 & 061
Lasting color gel nagellakjes van Pupa zijn lakjes met een hoogglans finish die doet denken aan de long lasting gel nagellak die je onder een UV lamp moet laten uitharden. Deze nagellakjes hebben geen UV lamp nodig voor een perfecte glans en diepe kleuren. De lakjes zitten in een 5ml flacon en hebben een fijn fullsize kwastje waarmee je de lak snel en nauwkeurig kan aanbrengen. De lentecollectie Navy Chic bevat 6 nagellakjes waarvan 3 met gel finish en 3 lakjes met matte finish.

Pupa Navy Chic Lasting color gel glass effect nail polish 61 Navy Chic Wisteria 
Wisteria is een kleur uit duizenden, een mix tussen sprekend lila en hemelsblauw wat een betoverende tint oplevert. Mijn collectie nagellak loopt tegen de 1000 flesjes maar ik heb gezocht en gezocht, en heb echt niets wat ook maar een beetje in de buurt komt van deze prachtige kleur. Ook lakt deze kleur zo fijn dat het bijna vanzelf lijkt te gaan. Ik ga snel een reserve flesje halen.

Pupa Navy Chic Lasting color gel glass effect nail polish 
062 Shocking Blue is een felle electric blue lak met een beetje een jelly achtige finish, de lak is niet 100% dekkend na twee laagjes. Een derde laag is natuurlijk een optie of je moet fan zijn van dit type finish en genoegen nemen met de twee laagjes. Ik heb mijn lak liever mooi dekkend, zeker in dit soort kleurtjes. Persoonlijk had ik deze kleur stiekem graag wat dekkender gezien al denk ik wel dat deze heel tof gaat staan op de teennagels. Dit felle blauw is namelijk totally stunning!

Pupa Navy Chic Lasting color gel glass effect nail polish 062 Shocking blue

5 opmerkingen:

  1. OMG Wisteria! WIL IK WIL IK WIL IK! :-D Staat je ook heel goed! Zijn je nagels wat korter geworden, staat wel leuk voor de zomer!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die bovenste is heel mooi en best uniek idd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have the nail polish light blue and I love it! I think It will be my spring favourite!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)