dinsdag 18 maart 2014

ANNY Goes Route 66

ANNY Goes Route 66, the pinks & orange 
ANNY, één van mijn favoriete nagellakmerken bracht vorig jaar een collectie van enkele mini Desert Glam nagellakjes uit. Dat waren nagellakjes met crèmefinish en duizelingwekkende shimmers die een ruw oppervlak hebben. Ieder merk geeft dit type lakken een eigen benaming en bij Anny zijn het dus de Desert Glam lakken. Mijn favoriet uit die collectie van vorig jaar was After Dinner show, een prachtige aquagroene tint met de glinsterende finish. Helaas was dit een mini van 5 ml...ik vond de kleur zo mooi dat mijn flesje vrij snel leeg was en de lakken waren ook razendsnel uitverkocht.

ANNY doet mij (en velen anderen vermoed ik) dan ook een groot plezier met de collectie ANNY Goes route 66- Highway to freedom. Zes Desert Glam lakken in bijzonder mooie kleurtjes. Dit zijn de eerste 3 lakken uit de collectie, de andere 3 laat ik je binnenkort zien. American dream is een babyroze lak met roségouden glinsterdeeltjes,  She's Amazing is een warme koraalkleur met gouden shimmers en Get your kicks is een roze Desert Glam met zilveren glinsterdeeltjes. She's Amazing en American Dream heb ik in 2 laagjes aangebracht en Get your kicks gaf al een prachtig resultaat na slechts één laagje.

ANNY is exclusief verkrijgbaar bij Douglas filialen in Nederland en in de webshop, woon je in België? Dan kan je de ANNY lakken gewoon bestellen via de Douglas online shop, die verzend gratis naar La Belle Belgique. Deze collectie kan elk moment in de Nederlandse winkels liggen, ik heb ze al gespot in de webshop van Douglas Duitsland.

ANNY Goes Route 66 - 610 ANNY American Dream 
ANNY Goes Route 66 - ANNY 610 American Dream 

ANNY Goes Route 66 - 617 ANNY Get your kicks

ANNY Goes Route 66 - 617 ANNY Get your kicks
ANNY Goes Route 66 - ANNY 655 She's Amazing 
ANNY Goes Route 66 - 655 ANNY She's Amazing swatch

2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)