dinsdag 28 januari 2014

Sale @ Swarovski

Swarovski Sale 
Uitverkoop is een zegen en een ramp ineen, zoveel moois tegen verleidelijke prijzen die je misschien net over de streep kunnen trekken om toch het een en ander aan te schaffen wat je daarvoor misschien met een diepe zucht in de winkel moest laten liggen.

Mijn grootste struikelblok is altijd de Swarovski Sale, heel veel mooie items voor een stuk minder. Nu moet ik voor mezelf altijd wel de afweging maken tussen iets uit de sale of doorsparen voor iets moois uit de nieuwe collectie. Stiekem baal ik wel een beetje want de Sale loopt ten einde en de items die ik op het oog had zijn enkel nog in de boutiques verkrijgbaar...en laat ik nu net met een flinke griep zitten...

Swarovski Taina Earrings & Necklace

Swarovski Hyacinth earrings, Spectral long pendant, Valora Brooch, Slake Bracelet & Lake of Shimmer bracelet
Swarovski Appolon  Nirvana rings 

Ik hoop zaterdag misschien nog iets moois te kunnen scoren en anders word het binnenkort iets uit de nieuwe collectie. Fijn aan de Swarovski sieraden is dat ze zo mooi tijdloos en tegelijkertijd heel erg trendy en modern zijn. 

Hieronder zie je mijn Swarovski Spring/summer 2014 wishlist....tja serieus gevalletje keuzestress....Check zeker de Swarovski Sale collectie en spiek vast ook eventjes bij de nieuwe items while your at it. In dit Preview Artikel zie je 'live' foto's van de Spring/Summer collectie.

Tip: Zoek sale items via de bijoux categoriĆ«n, dan zie je veel meer items dan via de Sale zelf. Uiteraard zijn sommige items alleen nog in de boutiques verkrijgbaar maar je krijgt dan een veel beter overzicht. 







swarovski


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)