maandag 13 januari 2014

Mavala Metropolitan collection part II

Mavala Metropolitan collection part II swatches 
In een eerder artikel heb ik je al de drie andere kleurtjes uit de Metropolitan collectie laten zien, vandaag heb ik de andere drie beauties voor je. 

Ook deze lakjes zijn in 2 laagjes geswatched zonder topcoat. De formule van deze Mavala lakjes is weer uitmuntend, ik heb trouwens nog nooit een Mavala lakje gehad met een slechtlakkende formule nu ik er zo aan denk. Mavala is kwalitatief echt een van de hoogvliegers in nagellakland. Snel door naar de lakjes...

Mavala 349 Silver Chrome swatch
Mavala 349 Silver Chrome swatch
Mavala 349 Silver Chrome swatch
Silver Chrome is een zilveren metallic met een vleugje beige, hoewel dit echt een hardcore metallic is en ik best wel wat droogtelijnen op mijn nagels heb is het resultaat egaal en zonder streepjes, stunning!






Mavala 351 Pink Gold is mijn nummer 2 van deze collectie, de combinatie van koel geelgoud en wam roségoud geeft een bijzonder mooi effect op de nagels en ondanks dat is de kleur toch vrij bescheiden. Ideaal als je bijvoorbeeld voor je werk niet te flashy kleuren mag dragen.

Mavala 353 Gold Bronze 
Mavala 353 Gold Bronze 
Mavala 353 Gold Bronze 
Mavala's Gold Bronze zal bij velen bovenaan de wishlist staan en ik snap ook goed waarom, de combinatie van groen en warm goud is vrij spectaculair.

Tot zover dus de Metropolitan collectie van Mavala, ben heel erg benieuwd wat ze voor de lente en zomer in petto hebben. Deze fijne 5ml nagellak flesjes zijn verkrijgbaar bij drogist en parfumerie voor €4,95.