maandag 2 december 2013

Only You fall/winter nailpolishes


Only You fall/winter nailpolishes

Only you is één van de exclusieve merken van Ici Paris XL en de nieuwe collectie voor herfst/winter draait om metallics met een feestelijke diepgouden shimmer. Deze nagellakjes bevatten 10ml en zijn van een prima kwaliteit, ik ben alleen niet zo'n fan van een groot handvat aan een wat kort penseeltje, maar voor de prijs van €4,95 ga ik niet mopperen.

Deze drie kleurtjes zijn de warme tinten uit de collectie, alledrie zijn ze voorzien van kleine glinsterende gouden deeltjes, De gouden en koperen lak bevatten wat grotere deeltjes dan de rode, daar zijn de gouddeeltjes bijna niet zichtbaar maar zorgen wel voor een hele mooie diepte in de warme roodtint. Alle swatches hieronder zijn 2 laagjes zonder topcoat. De lakjes werken vlot en ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit, ik geef ze een dikke voldoende. Nu nog een fijner penseeltje dan krijgen ze van mij een 10/10.

Only You 152 Sunset of Mars swatch
Only You 152 Sunset of Mars swatch
Only You 152 Sunset of Mars swatch
Only You 874 Tears of Gold 

Only You 874 Tears of Gold 
Only You 874 Tears of Gold 
Only You 194 Cherry on the Cake 
Only You 194 Cherry on the Cake 
Only You 194 Cherry on the Cake