zaterdag 28 december 2013

My New Year's Eve look by L'Oréal Paris

L'Oréal Party essentials 

Aangezien ik altijd vrij druk ben met de voorbereidingen en de drankjes met oudejaarsavond altijd rijkelijk vloeien of ik voor 22.00 al uitgeteld in bed lig pak ik nooit groots uit qua make-up maar ga ik op New Year's eve altijd voor een simpele maar feestelijke look met glitters op de nagels als feestelijk accent. Niet dat ik van plan ben om eens flink dronken te worden (dronken vrouwen zijn zo niet chic) maar na een wijntje of twee ga ik standaard in mijn ogen wrijven, heel erg jammer als je dan heel lang op een prachtige look hebt staan zwoegen. Vandaar mijn voorkeur voor chic en simpel. 

De L'Oréal Paris Infallible lipstick Invincible Sable 
De L'Oréal Paris Infallible lipstick is er eentje die echt wel vrij lang blijft zitten op de lippen. Mijn favoriet is de nudekleur Invincible Sable. Eerst breng je de vloeibare kleur aan en daarna een balsem die de lippen voorziet van glans en comfort. De lipstick blijft echt een aantal uren zitten maar voelt op het laatst toch wat droog en trekkerig aan.

Helemaal lief voor je lippen is zo'n long lasting lipstick natuurlijk nooit, maar op een feestelijke avond kies ik er toch voor om zo min mogelijk bij te stiften. Ach en als je op 1 Januari wegens een flinke kater je bedje niet wilt verlaten dan zijn die ietwat droge lippen je minst grote zorg toch?

De L'Oréal Paris Infallible lipstick balm 
 De Super Liner Black Buster is perfect om een lekkere overdreven lijn mee aan te zetten op de bovenste wimperrand. Gebruik desnoods nog ultralange valse wimpers voor een extreem glam effect (misschien een beetje Geordie Shore maar feestelijk is de look zeker! Love it!)

Uiteraard kan je ook voor een subtielere look gaan, ik heb de eyeliner wel stevig aangezet op mijn bovenste ooglid maar ik heb op mijn onderste wimpers geen mascara aangebracht voor een frisse open blik.


De nagellak 842 Sequin explosion is inderdaad een exposie van glitters voor de nagels, mooi over de gehele nagel maar ook mooi als gradient vanaf je nagelbed of enkel op de topjes van de nagels, alsof je ze in de glitters hebt gedoopt. Lak wel in dunne laagjes want glitters hebben nogal eens de neiging om snel af te bladderen. Op onderstaande foto zie je 2 ietwat dikke laagjes (ik lak altijd in vrij dikke lagen, een gewoonte die ik niet afgeleerd krijg..ideetje voor de goede voornemens? Gij zult in dunne laagjes lakken...tja..)

De nagellak 842 Sequin explosion swatch
De nagellak 842 Sequin explosion
L'Oréal Paris vernis a ongles 842 Sequin explosion swatch
Ben heel nieuwsgierig, ga jij wel flink uitpakken met je make-up? Please do share, misschien bedenk ik me nog wel last minute en ga ik alsnog lekker kleuren, je weet met mij maar nooit. 

My quick and simple party look with the L'Oréal Super liner black buster & Infallible lipstick in Invincible Sable