vrijdag 27 december 2013

Benefit Rockateur

Benefit Rockateur 

De Benefit Rockateur blusher zorgt voor een vleugje opwinding op de wangen. De verpakking geeft aan: Sweep this provocative powder on cheeks, for a show-stopping flush. Klinkt enorm veelbelovend nietwaar?



Deze blusher is een combinatie van texturen waaronder crème, poeder en vloeibare blush waardoor de pigmentatie optimaal is, dit kan je ook goed voelen aan de fluwelige textuur van het poeder. 

Deze roségouden blush geeft een mooie warme gloed aan de wangen met een stunning zachtmetallic glans. De warme tint geeft een mooie blos op de wangen en de textuur leent zich er zelfs voor om deze blush met je vingertoppen aan te brengen. Ideaal als je net als ik een poederdoos bent qua blushers maar toch ook nieuwsgierig bent naar crèmeblushers. Met deze van Benefit heb je best of both worlds.

De kleur versmelt mooi met je huid, dit is het type blusher dat het heel goed zal doen op heel veel huidjes. Met deze kleur loop je minimaal risico op  overpoederen'. Ik wil nogal eens té royaal blush aanbrengen (not pretty) en de Benefit doseert heel goed. 

Benefit Rockateur 


Met de verpakking heb ik een haat/liefde verhouding, het doosje valt zeker op in je stash maar tegelijkertijd vind ik het ook weer niet heel erg handig omdat het poeder vrij diep in het doosje zit. Maar buiten dat kleine ongemak ben ik heel erg tevreden over deze blush.

Deze mooie Benefit blush is verkrijgbaar in de online store van Douglas en in enkele Douglas filialen. Check op de Douglas site waar Benefit bij jou in de buurt verkrijgbaar is. Ik ben al jaren fan van dit leuke ondeugende cosmeticamerk met vette knipoog.


Benefit Rockateur swatch