donderdag 5 december 2013

Mariah Carey PURE topcoat by OPI

OPI Mariah Carey PURE Topcoat

Naast de mooie nagellakjes uit de Mariah Carey collectie voor de feestdagen is er ook een prachtige topcoat verkrijgbaar voor echte luxeprinsesjes. De Mariah Carey Pure Topcoat is niet zomaar een topcoat maar een decacent glanzend laagje voor over je nagellak die echte stukjes zilver en 18 karaats witgoud bevat.



De transparante basis neigt een beetje naar transparant geel/goud dus ik zou deze topcoat sneller over een donkere kleur gebruiken zodat de basis niet stoort. (Ik vind dit type topcoats ook altijd heel mooi over french kleurtjes als Bubble Bath maar dan verstoor je de zachtroze kleur en dat is zonde). Nu ik er zo over nadenk...Ik ga deze topcoat zo eens over een nude lakje proberen als Dulce de Leche of Tickle My France-y. Of misschien een mooie softshade met warme perzikkleurige ondertoon. Ik duik straks mijn stash eventjes in....



Op onderstaande swatches kan je goed het bladgoud en bladzilver zien. Deze topcoat is echt briljant mooi, wil je helemaal over the top gaan? Schaf meteen een rol bladgoud aan om tijdens de feestdagen je cocktails en desserts van een accent van bladgoud te voorzien zodat je nagels en drankje helemaal matchen, hoe Glam kan het worden?

Mariah Carey PURE topcoat by OPI swatch 
Mariah Carey PURE topcoat by OPI swatch 
Deze limited edition is verpakt in een chic doosje en de witgouden flacon is een echte blikvanger. De Topcoat verdeelt gemakkelijk en snel over het nageloppervlak dankzij de fijne vertouwde OPI prowide brush (die is dus precies goed qua formaat, ik mopper nog wel eens op te brede kwastjes maar OPI nailed it!) en formule. De Pure Topcoat is bij je OPI verkooppunt verkrijgbaar voor €39,95.

Mariah Carey PURE topcoat by OPI