woensdag 4 december 2013

Gorgeous Holiday Party hairstyles

So many great hairstyles...

Voor de feestdagen wil ik mijn haar eens door een pro laten stylen in een waanzinnige partycoupe, maar als je mij een beetje kent weet je dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan. De afspraak bij The Graduates in Eindhoven is al gemaakt, ik ben zo tevreden over hoe mijn haar daar geknipt is (het valt nu nog steeds enorm goed) dat ik mijn haar ook aan hun ervaren handen toevertrouw wat partystyling betreft want ook daarvoor kan je bij The Graduates terecht. Die afspraak was ook het probleem niet maar het kiezen van de look....tja...ik vind zoveel mooi. Daarom vraag ik jou om hulp, welke haarstijl vind jij het meest geschikt voor een Decemberfeestje?

Omdat ik nu al erg blij ben met jouw suggesties verloot ik onder alle inzendingen een luxe beautycadeautje, dus laat ook je naam en mailadres achter op het formulier achter als je hierop kans wil maken. Anoniem meedoen mag natuurlijk ook. Ben heel benieuwd wat jullie vinden!

For the Holidays I want to do something special with my hair so I will have them styled by a pro to create a fabulous party do. But that is easier said than done, the appointment has been made (the easy part) but now I have the luxury stress of picking a style...Can you help me out and tell me which one of these hairdo's is your favorite? 

Because I appericiate your help I will surprise one of the entries with a little but deluxe holiday beauty gift. If you would like to enter anonymous that is just as fine but if you want to be entered in the prize draw please leave me your e-mail adress so I can contact you if you are the winner. Thanks so much and I am curious to see which look you all like best.  

1) Jessica Alba
2) Een Coupe Royale voor Angelina Jolie 
3) Klassieke knot 
4) Mooi opgestoken coupe voor Carrie Underwood 

5) Speelse staart voor Kate Beckinsale

6) Rommelig opgestoken bij Eva Mendes

7 ) Chique maar toch speelse updo van Kate Beckinsale
8) Hoge visgraatvlecht bij Blake Lively
9) Carrie Underwood 
10) Jessica Alba รก la Patsy Stone
Deze coupe van Jessica Alba doet me enorm aan Patsy Stone van Absolutely fabulous denken en what can I Say, Patsy Stone rules!

12) Een vleugje sixties bij Kate Beckinsale
12) Ben geen fan van een bob maar vind dat gevlochten accent wel heel mooi bij deze naar achter gestylde coupe
13) Heerlijk hoog haar bij Eva Mendes

14) Nicole Scherzinger deinst niet terug voor een echte rockchick look