dinsdag 12 november 2013

Pupa Princess Loose Powder & collection overview

Pupa Princess Loose powder


















Deze feestdagen staan bij Pupa geheel in het teken van een zachte prinsessenlook, mooie zachte tinten om je gezicht een vleugje kleur en een mooie glow te geven. Het Pupa Princess loose powder is het sterproduct van deze collectie, het poeder heeft een prachtige iriserende glans en bevat hele subtiele glittertjes. Perfect om de aandacht te richten op je décolleté, jukbeenderen of elke andere plek die extra aandacht verdient (wat dacht je van je rug als je een prachtige jurk met diep uitgesneden ruglijn draagt..o la la...). Ook leent het zich perfect als highlighter onder je wenkbrauwen.


















De superzachte poederdons voelt heel luxe en poezelig aan op de huid, ik ben altijd gek op poederdonsjes, ze geven echt een instant glamour gevoel bij het aanbrengen van je poeder. Het poeder kost €21,00 en in het mooie doosje zit een behoorlijke hoeveelheid van dit mooie losse highlighter poeder.

Pupa Princess Loose powder
Pupa Princess Loose powder swatch




































De Princess collectie is gecreëerd voor moderne prinsesjes en met de producten uit deze look creëer je een pastelkleurige fluwelige bijna donzig zachte romantische look.

Voor de lippen zijn er 4 shiny lip fluids, een lipproduct met de pigmentatie van een lipstick maar de glossy finish van een lipgloss. Voor de nagels zijn er 4 nieuwe tinten glossy nailpolish die heel mooi matchen met de creamy eyeshadows in mintgroen of mauve (een tint die tussen paars en taupe inzit, heel erg mooi bij groene ogen, paars maakt je groene ogen nog intenser van kleur). Bij die creamy eyeshadows kan je een mooie glitter eyeliner gebruiken als feestelijk accent, maar wil je je look nog feestelijker maken? Breng dan de eyeliner aan op de topjes van je wimpers nadat je mascara hebt aangebracht voor sprookjesachtig mooie wimpers.

Pupa Princess collection 

Pupa Princess Glossy nail polish 830 Princess pailettes,
225Princess Nude 752Princess green, 634 Princess mauve

Pupa Princess Shiny Lip Fluid 01Nude 02Nude Rose
03Nude Brown 04Nude Pink

Pupa Princess nail art Fluffy Velvet

Pupa Princess 

Pupa Princess Vamp cream eyeshadow Shiny green &
Shiny Mauve 

Pupa Vamp mascaa Rouge noir 












































































































De Pupa Vamp mascara is één van mijn favorieten en is nu in limited edition Rouge noir verkrijgbaar een waanzinnige bordeauxrode tint die naar zwart neigt. Ik heb ooit een Chanel mascara in die tint gehad en was echt wel een beetje verdrietig toen die op was, je snapt dat ik deze mascara dus ook nog in ga slaan.

Naast de 4 nagellakjes is er ook een Fluffy Velvet nail kit verkrijgbaar. Na de bubbels en crystals kan je nu je nagels voorzien van een donzig zacht laagje. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de nagellakjes met korrelige sand finish al erg wennen vind dus deze trend laat ik aan me voorbij gaan maar als je geen bezwaar hebt tegen 'iets' op je nagels dan is dit wel heel erg leuk natuurlijk. Ik ken mezelf, ik blijf net zolang peuteren tot alles eraf is, zonde toch? Ik hou het bij de mooie glossy nail polishes en haal meteen mijn Tiara maar weer uit de kast ha! Niets leuker dan prinsesje spelen...

Prinsesje spelen @Disneyland Resort Paris mét Tiara 

Deze mooie look is verkrijgbaar bij je Pupa verkooppunt. Voor meer info over deze mooie productjes check je de Pupa website met leuke tutorials en tips van hun make-up artist Giorgio Forgani.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)