maandag 18 november 2013

Philosophy bath & shower bubbles & Holiday preview

Philosphy's Vanilla Brithday Cake & Sweet fluffy cupcake fun

Cinnamon Buns, Coconut Frosting, Granny's Apple Pie, Homemade honey buns.... Heb je het idee dat het over bad & douchegels ging of was je al weg aan het dromen over calorierijke zoete heerlijkheden? Philosophy heeft een lijn van enorm leuke bad en douchegels in smakelijke geuren, in het vaste assortiment vind je onder andere de geuren Vanilla Birthday cake, Senorita Margarita, Cinnamon Buns, Coconut Frosting, Melon Daiquiri en Raspberry Sorbet.

Shampoo, shower & bath bubbles from Philosophy for Holidays 2013


Voor de feestdagen zijn er vier nieuwe geurvarianten van de Philosophy's shampoo, shower gel & bubble bath verkrijgbaar namelijk: Granny's Apple Pie, Peppermint stick, Homemade Honey buns en Sweet Fluffy cupcake. Daarnaast zijn er ook twee té leuke giftsets verkrijgbaar met leuke miniatuurproducten van Philosophy. De blikken waarin de producten verpakt zijn zijn hebberigmakend mooi en de retro verpakking zal het erg goed doen in de keuken. (Ik heb de fruitcake set op de verlanglijst, perfect om na gebruik mijn rozijnen en geconfijte citrusschilletjes ~ die ik in mijn signature cake gebruik ~ in op te bergen.

Philosophy Holiday 2013 Gift sets


Ken je iemand die gaat kerstshoppen in de VS of UK en heeft diegene je gevraagd of ze wat voor je mee kunnen nemen? Dan hoop ik dat they travel light want anders kan hun bagage op de terugweg nog wel eens voor boetes gaan zorgen...In de VS en UK zijn namelijk ook varianten als Butter rum cake, Ooey Gooey Cookie, Snow Angel, Have a Cherry Christmas, Mulled Wine, Bubbly (champagne!) Spiced Gingerbread cookie en Mimosa (de cocktail van Champagne en sinaasappelsap) verkrijgbaar. Oh Em Gee! Ik WIL de Butter Rum cake....nu nog iemand zoeken die voor Philosophy koerier wil spelen...



In the meanwhile geniet ik van de zoete aroma's van Vanilla Birthday Cake en Sweet Fluffy cupcake. De grote 480 ml flacon is een alleskunnen voor in de badkamer, je kan het product gebruiken als shampoo, douchegel en badschuim. Ik gebruik ze als douchegel en het zachte schuim geurt heerlijk naar een zoet stuk vanillecake of cupcakes met marshmallows. Heel grappig want de Sweet Fluffy cupcake ruikt echt enorm goed, ik hou niet zo van de textuur van marshmallows maar wel van de geur, dus met deze douchegel zit ik helemaal goed.

De verpakkingen van Philosphy zijn basic maar op de flacon staat voor de die hard lekkerbekken een receptje waarmee je het lekkers dat je ruikt kan maken. Ik geef eerlijk toe dat ik te lui ben om alle Amerikaanse maten om te rekenen en heb gelukkig een paar beproefde basisrecepten, maar een beetje inspiratie opdoen als je onder de douche staat kan nooit geen kwaad toch?



Trouwens, bij Ici Paris België krijg je momenteel 25% korting op alle Philosophy producten, ideetje om alvast wat leuke showergels in te slaan voor de feestdagen? Deze actie is geldig tot en met 30 November. Op mijn verlanglijstje staan nog de Coconut Frosting, Cinnamon Buns en Homemade Honey buns. De reusachtige 480 ml flacon kost gewoonlijk nog geen €16,00, en dat is niet gek voor een flacon vol geurig bad en doucheplezier.