dinsdag 19 november 2013

Make-up Studio Metallic Chic nagellak 104 & look preview

Make-up Studio metallic chic nail polish 104


De Metallic Chic trendlook van Make-up Studio legt het accent op diepblauw en antracietgrijs waarmee je een 'coole' maar hele elegante look voor de wintermaanden creëert. Ik wacht met smart op een beetje zonlicht zodat ik een mooie look kan maken en fotograferen. Voor nu moet je het eventjes doen met swatches van de nagellak (toen scheen de zon wel...) en snelle swatches van de make-up.

Make-up Studio Metallic Chic nagellak 104
Make-up Studio Metallic Chic nagellak 104 swatch
Make-up Studio Metallic Chic nagellak 104


De nagellak is een klein beetje aan de stroperige kant maar dat is bij deze kleur, die echt wel vraagt om het betere lakwerk, eigenlijk een voordeel. De lak is goed uit te werken en loopt niet stiekem tussen nagel en je nagelriemen dus je kan vrij vlekkeloos werken met deze kleur. Eenmaal op je nagels....seriously wauw! Op mijn swatches zie je twee laagjes van kleur 104 zonder topcoat. De nagellak is verkrijgbaar voor €12,90 en de flacon bevat 12ml lak.

Make-up Studio Metallic chic eye make-up 
Make-Up Studio Metallic chic perfectly nude lipgloss


Zoals beloofd nog de foto met snelle impressieswatches van de oogmake-up, ik hoop je echt snel een mooie look te kunnen laten zien maar mocht je niet willen wachten dan kan je op de website van Make-up studio vast de tutorial van de look bekijken. Deze look is nu verkrijgbaar bij de make-up studio winkels. Mijn vaste adresje zit in de Heuvelgallerie in Eindhoven maar er zijn ook filialen in Amersfoort, Amsterdam en Den Haag.

Make-Up Studio Metallic chic perfectly nude lipgloss swatch 

De lipgloss is een hele mooie nudetint met shimmerfinish, naast de echt metallic paintgloss in glamorous nude is dit mijn huidige favoriete lipgloss. Heel mooi solo maar ook mooi om je lipstick een mooie glanzende finish te geven. De oogproducten heb ik solo en over mijn lievelingsproduct geswatched. De durable cream eyeshadows van Make-up studios zie ik liever niet als 'musthave' maar eerder als 'must use'. Met deze creams als basis zijn de kleuren die je daarover aanbrengt nog intenser en het blenden lijkt vanzelf te gaan.

Hieronder zie je de Metallic effects silver en eyeshadow lumière duo Mazarine black over de durable cream eyeshadow in golden dew (links solo en rechts over de durable cream)  De Make-up Studio durable cream eyeshadow is omisbare 'little black dress' voor elke make-up stash.

Make-up Studio Metallic chic eye make-up swatches
Left: Metallic effect & right Mazarine black lumière eyeshadow duo