dinsdag 5 november 2013

OPI Mariah Carey Holiday 2013 favorites


OPI & Mariah Carey holiday 2013


Over 49 dagen is het alweer Kerstmis en één van mijn favoriete kerstnummers is toch wel All I want for Christmas van Mariah Carey (Mocht je het je afvragen, mijn andere twee ultimate favorites zijn wham Last Christmas, Lonely this Christmas van Mud en uiteraard het kittige Santa Baby) Ik overweeg serieus om aankomend weekend al de kerstversiering tevoorschijn te halen en het huis in een berg glitters onder te dompelen terwijl ik luister naar Kersthits fm via Nederlandfm.nl.

OPI Holiday 2013 Liquid Sands


OPI Holiday 2013 Mariah Carey 



Maar terug naar het onderwerp want ik dwaal weer eens af....Mariah Carey heeft een tweede collectie in samenwerking met OPI gecreëerd en deze collectie bestaat uit hele mooie classic tinten, denk goud, diep warm rood en glinsterend fuchsiaroze. Ook zijn er een aantal mooie Liquid Sand lakken verkrijgbaar. Ik ben begonnen met deze 4 kleurtjes, maar er staan er nog minstens 4 op mijn verlanglijstje...ik heb zo'n vermoeden dat dit artikeltje een vervolg gaat krijgen....

De Mariah Carey collectie voor de feestdagen is nu verkrijgbaar bij je Opi verkooppunt. Alle swatches zijn 2 laagjes zonder topcoat en de foto's zijn genomen in fel zonlicht. Al deze lakjes hebben het fijne OPI Prowide penseel en de formule van deze lakken is prima, ze lakken snel en drogen vlot.

OPI Holiday 2013 Cute Little Vixen
OPI Cute Little Vixen is een koele donkere fuchsiaroze shimmer die toch heel warm overkomt door de gouden shimmers.   





Vision of Love is een echte typische winterkleur, diep warm rood. Deze foto's zijn echt waardeloos, door het felle zonlicht lijkt de kleur veel lichter dan ze in werkelijkheid is. Op de foto's met de flesjes lak zie je hoe deze kleur er dus wel uitziet. Zal deze foto's snel opnieuw nemen maar ik vond het ook stom om ze weg te laten want je ziet wel heel goed hoe mooi deze lak glanst.

OPI Visions of Love

OPI Holiday 2013 Visions of Love

OPI Holiday 2013 Warm me up swatch 

OPI Mariah Carey Holiday 2013 Warm me up









































































OPI Warm me up is net als Vision of love niet echt gek op zonlicht als deze op de foto moet...de kleur is in real life een stuk donkerder, door het felle zonlicht lijkt de kleur een stuk lichter, wel kan je nu de mooie shimmer goed zien (guess I cn't have it all...) De foto waarop alle flesjes staan geeft een goed beeld van de echte kleur. Warm me up is niet echt donkerbruin maar neigt meer naar donkertaupe. Ook deze zal ik binnenkort even opnieuw swatchen.

OPI Mariah Carey Liquid Sand Silent Stars go by swatch
OPI Mariah Carey Liquid Sand Silent Stars go by swatch 
OPI Mariah Carey Liquid Sand Silent Stars go by swatch 



















OPI Silent Stars go by is een liquid sand in een kleur die een mix is van nude beige en roségoud, het resultaat is so damn pretty! Heel neutraal maar door de shimmers toch heel erg feestelijk, ik heb deze ook met topcoat gedragen (geen foto van) maar zo als satijnmatte sand vind ik Silent stars veel mooier. De topcoat voegt niet echt veel toe vind ik, gewoon lekker zo dragen. Ik ga een backup halen want dit is ook very pretty op de teentjes.

My favorites: OPI Cute little vixen, Vision of Love, Warm me up &
Silent stars go by swatches 



















Ik ben inmiddels serieus in de kerststemming...jij ook al?


  Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)