maandag 4 november 2013

Collistar Nude look Gloss Design 27

Collistar Gloss Design 27 Aurora Lacca 


















Collistar Gloss Design 27 Aurora Lacca is een gloss met een hoogglans finish en een lichtzoete caramelachtige geur. De zachte platte applicator zorgt ervoor dat je je gloss nauwkeurig binnen de lijntjes kan aanbrengen.


































Bij het aanbrengen voelt de gloss wat stug aan op de lippen maar de licht kleverige formule hecht zich direct aan de lippen om daar vervolgens ook te blijven zitten, dit is een gloss die absoluut niet doorloopt in fijne lijntjes rondom de lippen daarvoor is de textuur te compact.

Eenmaal op de lippen voelt de gloss een tikje plakkerig als je je lippen op elkaar perst maar dat neem ik voor lief want dat is een teken dat de gloss goed blijft zitten. Ik ervaar het trouwens ook niet als storend want ook na een kop thee zit deze lipgloss nog gewoon op mijn lippen.

Collistar Gloss Design 27 Aurora Lacca swatch



















De kleur van 27 Aurora lacca is lichtroze tint met hele mooie gouden shimmertjes, eenmaal op de lippen vallen die bij daglicht niet meer op maar bij zonlicht, kunstlicht of kaarslicht zorgen ze ervoor dat je lippen subtiel schitteren.

Collistar Design Gloss 27 Aurora 
Collistar Design Gloss 27 Dawn


Deze roze gloss doet het mooi bij diverse stijlen en looks, zo gaat deze roze tint perfect bij de Nude look van Collistar maar als je flink uitpakt met bijvoorbeeld een dieppaarse smokey eye dan is deze gloss perfect om die heavy eyes aan te vullen.

Collistar Nude look autumn/winter 2013/2014 Design Gloss
L-R 25 Petalo (Petal), 26 Conchiglia (seashell)
27 Aurora (dawn) , 28 Rosa Antico (Old rose)


Naast Aurora zijn er nog 3 nieuwe tinten Design gloss verkrijgbaar. Alledrie mooie zachte tinten voor een mooie subtiele look. Ik heb zowel de Engelse als Italiaanse benamingen voor de glossjes bij de kleurnummers vermeld.

Misschien vraag je je af waarom een nude fan als ik niet eerder voor de peachy nudes heb gekozen? Nou ik moet je eerlijk bekennen dat ik als Disney fan de Design Gloss Aurora niet kon laten liggen...de roze kleur doet tevens ook wel een beetje denken aan de roze kleur van Doornroosje's (Prinses Aurora) japon denken vind je niet? Maar ik denk dat ik nummer 25 of 26 ook wel snel zal aanschaffen...

Collistar Design Gloss 27 Aurora 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)