woensdag 20 november 2013

Kérastase Nutritive Touche perfection replumping balm voor dry ends

Kérastase Touche Perfection Baume repulpant pointes sèches

Een voller makende balsem voor droge punten die je met je vingers aanbrengt en niet uit hoeft te spoelen. Dat is in een notendop de omschrijving van de Touche perfection Replenishing balm for dry ends van Kérastase.

Kérastase liet zich inspireren door de kracht van de Iris die tot wel driemaal per jaar kan opbloeien. De anti-oxidanten uit de wortels van de Iris vormen de basis van het krachtig voedende Irisome complex dat de strijd aangaat met droog haar.



Het Nutritive gamma van Kérastase verwelkomt ook twee nieuwe sterproducten, de Touche perfection en de Immersion Nutritive. De Immersion Nutritive is een product dat je gebruikt voor de shampoo, je brengt het product aan op droog of vochtig haar, laat het intrekken en daarna was je pas je haar. Dit product zorgt ervoor dat je haar goed voorbereid is op de volgende stappen van je haarverzorgingsritueel en zorgt voor soepel, egaal en gevoed haar. Een feestje voor droog haar.



De werking van de Touche Perfection is vergelijkbaar met werking van een lippenbalsem op de tere droge huid van je lippen. Net als je lippen is je haar kwetsbaar en sneller geneigd uit te drogen. Zeker nu het buiten echt koud is en binnen de kachel de lucht uitdroogt hebben je lippen behoefte aan extra voeding en bescherming, dus smeren we ze braaf in en waarom zou je dit ook niet voor je haar doen? Warm het product even op tussen je vingertoppen en verdeel het in de punten.



Ik gebruik de balsem ook voor de springerige korte kroeshaartjes bij mijn voorhoofd en slapen. Je kan het product zo vaak aanbrengen als nodig. Ik breng het product aan na het wassen, indien nodig nog eens na het föhnen en dan zo om de dag op de puntjes. Mijn puntjes zien er verzorgd en gevoed uit en zijn minder springerig. Ook voelen ze zacht en glad aan.

Nu ik mijn haar niet meer laat highlighten is de conditie van mijn haar er enorm op vooruitgegaan. En dat koester ik, ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de andere producten uit het Nutritive gamma. Het systeem bestaat uit 4 stappen en is verkrijgbaar bij de Kérastase kapper.

1 De Immersion Nutritive voor het wassen
2 Een reinigende Bain Satin voor normaal tot droog haar of eentje voor droog tot extreem droog haar.
3 Den Lait Vital conditioner of één van de twee haarmaskers, Masque intense 1 is voor dik en droog haar of    Masque intense 2 voor fijn droog haar.
4 Touche perfection voor de punten.

Kérastase Nutritive haircare 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)