maandag 14 oktober 2013

My OPI San Francisco favorites

OPI San Francisco favorites swatches 


De Herfst/wintercollectie van OPI is geïnspireerd op San Francisco en deze collectie bevat voor het eerst mar liefst 15 kleuren nagellak waarvan 3 Liquid sands. Ik heb een haat/liefde verhouding met de Liquid Sands ik vind ze heel mooi maar ik hou nou eenmaal van een glad nageloppervlak, elk ribbeltje of velletje is voor mij altijd reden tot pulken en peuteren, dus draag ik de liquid sands eigelijk vooral op mijn teentjes, vooral Jinx en Tiffany Case uit The Bond Girls collectie deden het afgelopen zomer goed op mijn voetjes.

Nu in de wintermaanden draag ik ook lak op mijn teennagels maar dat is dan toch meer voor het eigen plezier. Nu kon ik het toch niet laten en ben ik als een blok gevallen voor Alcatraz..... Rocks, een indigoblauwe liquid sand met duizelingwekkende shimmer. Daarnaast zijn A-Piers to be tan en Dining al Frisco mijn favorieten uit de San Francisco collectie. Naast deze tinten bevat deze collectie veel mooie donkere tinten.

De formule van deze drie nagellakjes was vertrouwd OPI, heel fijn in gebruik. Op onderstaande foto's zie je van elke lak 2 laagjes zonder topcoat, alleen bij Alcatraz...Rocks heb ik ook enkele foto's gemaakt mét topcoat voor een bijzonder glinsterend effect. Deze OPI lakken zijn nu verkrijgbaar bij je geautoriseerde OPI verkooppunt. Heb jij al een lakje uit de San Francisco collectie aangeschaft?

OPI A-Piers to be tan 


OPI an Francisco swatch OPI A-Piers to be tan

OPI San Francisco fall/winter Dining al Frisco

OPI San Francisco fall/winter Alcatraz....Rocks swatch


OPI Alcatraz...Rocks + topcoat swatch



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)