zondag 13 oktober 2013

Disney winactie weekend: The Little Mermaid DVD

De Kleine Zeemeermin Diamond edition
image © Disney 


Deze winactie is gesloten, de winnaar heeft per e-mail bericht gehad, bedankt voor je deelname

De Kleine Zeemeermin kwam in 1989 in de bioscoop, ik was toen nog een klein dametje van 8 en had een waanzinnig lieve mama die altijd met mij naar de bioscoop ging als er een Disney film draaide. Na het zien van de film was ik geobsedeerd door Ariel, mijn kleine zusje werd regelmatig verkleed als mini zeemeermin en mijn schriften en kladblokken stonden vol Ariel schetsen.

image © Disney 


Zelfs hier op mijn blog zie je haar regelmatig op de achtergrond voorbijkomen. Ik heb de film zelfs nog op videoband en de DVD zit ook in mijn collectie. Al denk ik dat ik mijn collectie snel ga uitbreiden want onlangs heet Walt Disney Pictures de Diamond edition van The little mermaid op DVD en Blu-Ray uitgebracht.

image © Disney 


Bijzonder is dat Ariel een kleine make-over heeft gehad, haar haar heeft een update gehad (zie ik daar highlights?) en haar jurk is ook een klein beetje aangepast. Ik kan niet wachten om de film te zien en op zoek te gaan naar de verschillen. De film en personages zijn helemaal hetzelfde gebleven net als de heerlijke muziek, er is geen fijner nummer dan 'Diep in de zee', daarmee verdrijf je echt elke dip. Ik hou zo enorm van deze film dat ik al emotioneel word als de film begint...

een klein voorproefje

Nu dan, wil jij ook Ariel's nieuwe hairdo en outfit bewonderen? Doe mee aan de winactie en maak kans op de DVD plus een exclusieve Litho van The Little Mermaid. Hoe maak je kans op deze leuke set prijzen? Vul onderstaand winformulier in om kans te maken op de DVD van The Little mermaid en de mooie exclusieve litho. Meedoen is mogelijk voor inwoners van Nederland tot en met donderdag 17 Oktober. Succes! Enne, sharing = caring, deel de winactie met je vrienden via facebook en/of twitter en je deelname telt dubbel!