donderdag 3 oktober 2013

Guerlain Madame Rougit 4 colours blush

Guerlain Madame Rougit 4 colours blush

De Guerlain herfstcollectie Madame Violette bevat een prachtige limited edition blush die bestaat uit 4 sprekende tinten en een sluier van metallic stippen. Zachtroze accentueert de jukbeenderen, koraal zorgt voor een perzikhuidje, beige zorgt voor een fluwelen huidoppervlak en framboosroze zorgt voor een frisse blos.



Gebruik alle tinten samen voor een naturel effect of ga voor een geraffineerde look door de donkere tint aan te brengen in de holte van de wang (zuig je wangen naar binnen en voilà!) en blend de andere tinten rond de curve van je jukbeenderen. Dit Guerlain poeder ruikt heerlijk subtiel naar rozen en viooltjes, de typische Guerlain signature scent, maar deze geur is niet aanwezig op een vervelende manier.

Ik vind het wel leuk dat de Guerlain blushes al jaren dezelfde geur hebben, stukje jeugdsentiment zal ik maar zeggen. Ik heb nog een Guerlain Mosaïque (Een systeem waarbij je zelf een prachtig gouden doosje kon vullen met blush en oogschaduw) en dat is zo mooi dat ik het niet weg kan doen maar die blusher had destijds al dezelfde geur als ik het mij goed kan herinneren.

Guerlain Madame Rougit blush swatches fall 2013

De swatches op mijn arm lijken niet heel heftig, maar als je deze blush aanbrengt met een penseel moet je voorzichtig zijn want dan zie je pas goed hoeveel pigmentkracht deze blush heeft. Doseren kan ook ik leren zal ik maar zeggen en een lichte hand bij het aanbrengen komt ook van pas. Mijn eerste poging was niet heel erg succesvol (ik dacht veel nodig te hebben voor een duidelijk effect, niet dus...) en dat zie je op de laatste foto, op de eerste twee zie je de blush subtiel aangebracht, een perfect vleugje kleur voor een frisse blos. 

Breng de blush dus met zorg aan om een te heftige look te voorkomen. Eenmaal goed aangebracht heb je een frisse maar glamoureuze uitstraling, precies zoals Guerlain het bedoelt heeft.

Guerlain Madame Rougit blush 



En dit was de eerste poging..oepsie!

Attempt no1 ooooops! 





Het zwarte doosje met flinke spiegel zit in een mooi zwart zakje met roze stiksel. Het prachtige doosje is al een hebbeding op zich. In het mooie zwarte doosje zit ook een fijn penseel om de blush mee aan te brengen, als ik thuis ben pak ik liever een lang penseel voor het luchtigere aanbengen maar dit kleine handige formaat voldoet prima voor touch ups.

De Madame Rougit blush is verkrijgbaar bij je Guerlain verkooppunt.
















Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)