donderdag 3 oktober 2013

OPI Mariah Carey Holiday 2013 collection

OPI Mariah Carey Holiday 2013 collection



















Allemaal meezingen: All I want for Christmas is youuuuuuuuuu en deze feestdagen willen we er ook nog eens alle mooie lakken uit de tweede collectie die OPI in samenwerking met Mariah Carey heeft gecreëerd. Deze Holiday collectie bestaat uit 12 lakken met verschillende finishes, van diepe kleuren in mooie crèmefinish tot heavy glitters in goud en dieprode shimmers, alle klassieke kleuren voor de feestdagen vind je terug in deze collectie. OPI bewijst maar weer dat je met klassieke tinten ook hele mooie dingen kan doen, misschien is dit niet de meest gewaagde OPI collectie ooit maar er zit eigenlijk niet één kleur tussen die ik niet zou willen dragen.

Stiekem had ik het wel tof gevonden als Underneath the Mistletoe een mooie diepgroene shimmer was geweest maar er zitten meer dan genoeg andere mooie tinten bij. Ski Slope sweetie is een mooie witgouden shimmer die me erg aan Pearls night out van OPI doet denken (volgens mij uit een softshade collectie van een flink aantal jaren terug). Warm me up en Visions of love zijn prachtige diepe vampy kleuren en Wonderous star is een goud met zwarte glitter. Very cool. Deze collectie is vanaf November verkrijgbaar bij je OPI verkooppunt in Nederland en België, heb jij al een favoriet?



















Nou en om dan maar in de stemming te komen....(het is wel de originele want ik heb dus he-le-maal niks met Justin Bieber)

Follow on Bloglovin