vrijdag 18 oktober 2013

Alessandro Hand!Spa Age Complex sensitive hand cream

Alessandro Hand!Spa Age complex sensitive hand cream


















Vooral aan mijn lippen en handen kan ik al duidelijk merken dat het herfst is, het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de boel niet uitdroogt dus een goede handcrème is voor mij een must.

De Alessandro Hand!Spa age complex sensitive hyaluronic acid & vitamin E handcream bevat geen parfum en hyaluronzuur en vitamine E hydrateren en voeden de huid. De Alessandro Age Complex productlijn maakt deel uit van het Hand!Spa gamma en de 8 Age Complex producten zijn speciaal ontwikkeld om de tekenen van huidveroudering te minimaliseren.

Huidveroudering is een proces dat nooit volledig stopgezet kan worden, maar lijntjes en rimpeltjes laten handen er ouder uitzien dan ze werkelijk zijn. Alledaagse dingen als zonlicht, afwassen en werken met schoonmaakmiddelen verouderen de huid van de handen. Vaak vertonen de handen ook de als eerst tekenen van veroudering. De Hand!Spa producten bevatten effectieve verzorgende bestanddelen die de rijpere en veeleisende huid precies geven waar ze om vraagt. Handen zien er zachter en jeugdiger uit.



Hoewel ik mezelf nog niet als 'rijpe vrouw' beschouw hebben mijn handen het wel zwaar te verduren, mijn dagelijks leven is gevuld met het huishouden (afwassen en schrobben met allerlei schoonmaakmiddelen zijn enorm slecht voor de huid van je handen) het door weer en wind wandelen met de honden en dan mishandel ik mijn handen ook nog eens met regelmatig terugkerende swatchfestijnen waarbij er telkens wel een halve fles nagellak remover doorheen gaat... Mijn handen verdienen wel een beetje extra liefde dacht ik zo en deze handcrème bevat naast die welverdiende liefde ook een flinke dosis werkzame bestanddelen die je handen lekker verzorgen. 

Deze geurloze crème trekt snel in en laat geen vettig laagje achter maar voelt toch heel comfortabel aan.  Mijn handen voelen zacht en beschermd, precies wat ik zoek.  Ik gebruik de crème sinds enkele dagen meerdere malen per dag en mijn handen voelen zachter en het lijkt wel of ze ook meer weerstand hebben. Vorige week ging ik mijn handen wassen na het honden uitlaten en het warme water deed gewoon zeer aan mijn handen. Nu heb ik daar geen last meer van dus het smeren met deze handcrème maakt zeker verschil, ik blijf braaf doorsmeren.  Deze handcrème is net als de andere Hand!Spa producten van Alessandro verkrijgbaar bij de Alessandro salon en online bij Douglas.  Een tube van 100ml kost €19,95.