woensdag 18 september 2013

Cabotine de Grès Fleur Splendide

Cabotine Fleur Splendide limited edition eau de toilette


















Warm, zoetig , glamoureus en zwoel zijn de eerste woorden die in mij opkomen als ik Cabotine Fleur Splendide ruik. Warm Sandelhout, bedwelmende patchouli en sappige perzik zijn de eerste geurnoten die mij opvallen. Al bij de presentatie van de geur was ik helemaal head over heels in love. Wilde perzik was de afgelopen zomer mijn favo fruitsnack en de warmzoete maar tikje zurige geurnoot van perzik is in deze geur goed vertegenwoordigd.


















Cabotine Fleur Splendide is een nieuwe eau de toilette die in beperkte oplage verkrijgbaar is. Cabotine van Grès is inmiddels een klassieker en wordt nu regelmatig in een tijdelijke variatie uitgebracht. Dit jaar is het dus Fleur Splendide geworden.


















Cabotine Fleur Splendide is een cocktail van warme en ik zou bijna zeggen knusse geurnoten. Deze geur doet mij verlangen naar winteravonden voor de open haard, met een zacht dekentje en een heerlijke mok thee of  een lekker glaasje zoete likeur. Bergamot, Fresia, fluwelige witte perzik, sandelhout, roos, jasmijn, patchouli en musk geven de geur dit warme karakter. Fleur Splendide is comfortabel als een chique pashmina van kasjmier maar heeft ook een heus glam tintje. Ik vrees dat ik een backup zal moeten gaan aanschaffen want dit wordt zeker één van mijn favoriete geuren voor het aankomende seizoen.


















De Flacon is dezelfde als de klassieke Cabotine flacon, de glazen flacon heeft als dop een weelderig boeket van bronzen bloemen. De perzikroze kleur van de geur geeft al een beetje aan wat je kan verwachten. Fleur Splendide is een perfecte geur voor de herfst en wintermaanden, de eau de toilette 50ml is verkrijgbaar bij de betere parfumerie voor €47,00.

Cabotine Fleur Splendide 

Al helemaal verliefd tijdens de presentatie van de geur 































Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)