vrijdag 20 september 2013

Aura Loewe

Aura by Loewe 


















Wat is Aura?

Een muze voor de kunstenaar en een icoon voor alle vrouwen.
Een vrouw die een magnetische energie uitstraalt en die een onverklaarbare aantrekkingskracht heeft. Niemand weet wat is het of welke vorm het heeft, het is een blik, een gebaar, puur magnetisme.

Either You have it, or you don't


















Het Aura van Loewe's ideale vrouw is een bloemig en houtig parfum, sprankelend maar met diepgang. De geur opent met een frisse melange van viooltjes, rode bes, roze peper en bergamot. Jasmijn, iris, roos en narcis vormen het bloemige hart van de geur. De finale bestaat uit een spannende mix van sandelhout, ceder, framboos en een toets Loewe leder als symbool van de historie van het merk.

De flacon is undestated chic, de merknaam staat gedrukt in nude kleurig leder en de dop heeft een onmiskenbare art deco touch.


















Aura is een frisse rozengeur met een bijzonder karakter door de pittige rode peper, framboos en houtsoorten. Die geurnoten ontwikkelen zich het meest op mijn huid. Ik heb een zwak voor rozengeuren en deze geur is heel erg chic maar met een moderne twist.

Aura by Loewe 


















Om de geur een gezicht te geven ging Loewe op zoek naar een vrouw die in het middelpunt van belangstelling staat en de essentie van alle vrouwen belichaamt. De keus is gevallen op Linda Evangelista en ik kan niet anders dan Loewe complimenteren met die keuze. Ik was tiener in de jaren '90 en Linda was toen één van de magnificent 5, een groep supermodellen die de modewereld beheersden. Na enkele jaren buiten de spotlights is ze terug en ik moet zeggen, mooier dan ooit. Linda is glamourous maar ook classy, modern maar toch ook klassiek. Ze is beeldschoon en toch niet perfect, ik kon urenlang vol fascinatie naar haar foto's kijken en dat effect heeft de Aura campagne ook op mij. Naast een prachtige visual is er ook een hele mooie video gemaakt op de Calle Gran Vía in Madrid, de thuisbasis van Loewe.


Ik ben niet alleen in de ban van de campagnebeelden maar ook de geur is helemaal mijn type parfum. Rozen, viooltjes framboos en het warme van de sensuele houtsoorten. De bloemige akkoorden in combinatie met de classy basis zorgen voor een elegante niet opdringerige geur die ook zeker een hele vrouwelijke en sensuele touch heeft. Een mooie geur die je draagt als je indruk wilt maken op een subtiele manier. Loewe Aura eau de parfum is verkrijgbaar in een 40 en 80ml eau de parfum (€65 en €90) en een bodylotion voor €39. De exclusieve parfums van Loewe zijn verkrijgbaar bij de parfumerie.
Aura by Loewe campain with Linda Evangelista 


















Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)