maandag 5 augustus 2013

OPI Euro Centrale

OPI Euro Centrale favorites 


















De zomer is in volle gang en toch zal het niet heel lang meer duren voor de herfstcollecties verkrijgbaar zijn. Over enkele weken ligt de San Fransisco collectie van OPI voor de herfst/winter al bij de OPI salons en verkooppunten maar nu wil ik je eerst nog een paar heerlijke kleurtjes uit de lente/zomerlook laten zien. De Euro Centrale collectie bestaat uit 12 nagellakjes en mijn favorieten zijn My paprika is hotter than yours, You're such a Budapest en Polka.com. Ik weet dat ik niet heel lang meer moet wachten maar ik twijfel nog een beetje over de geelgouden Oy not another polish joke en het shimmery bronzen A woman's Prague-ative.

OPI Euro Centrale collection spring/summer 2013




















My Paprika is hotter than yours doet me meteen denken aan het heerlijke nummer Milkshake van Kelis, deze kleur met heel subtiel shimmertje is een combi tussen felrood en oranje en is very hot indeed. You're such a Budapest is een zachte lila met subtiel shimmertje, deze was wel wat dun qua lak en had eigenlijk nog wel een derde laagje mogen hebben. Polka.com is een schitterende glitter, and I love glitter! Op onderstaande swatches zie je twee laagjes van Paprika en Budapest en Polka.com als gradient aangebracht over Budapest.

OPI Euro Centrale My paprika is hotter than yours 

OPI Euro Centrale My paprika is hotter than yours

OPI Euro Centrale You're such a Budapest 

OPI Euro Centrale You're such a Budapest 

OPI Polka.com over You're such a Buapest


OPI Polka.com over You're such a Budapest





































Hier vast een kleine preview van de San Fransisco collectie, ik heb er al meerdere op mijn verlanglijstje staan waaronder de blauwe en grijze lakken. Er zitten ook weer 3 liquid sand lakken bij, wat vind jij van deze kleurtjes?

OPI San Fransisco 

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)